داعش یا الاحوازیه فرقی ندارد/ فاشیست تجزیه طلب در هر لباسی خائن است

گروهک الاحوازیه یک تشکیلات آنارشیست تجزیه‌طلب است که علیرغم اینکه، به وضوح دارای خط و مشی نژاد‌پرستانه است ولی با وقاحت تمام به حس وطن پرستی هر ایرانی حمله کرده و آن را در قالب فاشیسم و شوونیسم نژادی معرفی می‌کند.

خورنا- خبری کوتاه و غیر قابل باور!!!

«حمله تروریستی به مراسم سالگرد دفاع مقدس در اهواز»

رویدادی تلخ و ناگوار که نه تنها اهواز و خوزستان را بلکه کل ایران و حتی سراسر جهان را هم دچار غم و اندوه فراوان کرد. زیرا گروهکی تروریستی و تجزیه‌طلب با نام الاحوازیه که آشکارا مشی تشکیلاتی خود را برمبنای ترور و جنایت برای رسیدن به اهداف مشروح بنیان‌گذاری کرده است در روز سی‌و‌یکم شهریور‌ماه ۹۷ در یک حرکت کاملا مذبوحانه ۲۴ نفر از هموطنمان را شهید و نزدیک به ۶۰ نفر دیگر را هم مجروح کرد.

الاحوازیه چه کسانی هستند؟

گروهک الاحوازیه در اصل یک تشکیلات آنارشیست تجزیه‌طلب است که علیرغم داشتن خط و مشی نژاد‌پرستانه قومی ولی با وقاحت تمام به حس ملی‌گرایی ایرانی حمله و آن را در قالب فاشیسم و شوونیسم نژادی معرفی می‌کند.

 زیرا برای چنین گروهکهایی که در سر سودای تشکیل رژیمهای کوچک محلی را دارند ملی‌گرایی ایرانی همچون مانع بزرگی است که می‌تواند تمامی نقشهای شوم آنها را در زمینه تجزیه ایران نقش برآب کند زیرا وقتی که در یک مملکت حس وطن‌دوستی و میهن‌‌پرستی به عنوان یک ارزش مقدس باب شود و نام ایران اولی تر از هر نام دیگری باشد به خودی خود دکان کار و کاسبی چنین تشکیلات اهریمی نیز به مرور زمان تخته خواهد شد.

البته این نکته هم قابل به ذکر است که خلاصی کامل از این کانونهای اهریمنی هم به این راحتی امکان‌پذیر نیست زیرا این گروهکهای تجزیه‌طلب برای رسیدن به اهداف شوم خود با شگردهای مختلف و چندگانه‌ای اقدام به فعالیت می‌کنند که گاه به صورت زیر زمینی و پنهان و گاه نیز به صورت مخفی شدن در پشت نقابهایی از جنس ریا و تزویر و همراهی ظاهری با هنجارهای اجتماع، که در این حالت به صورت کاملا خزنده و هوشمندانه منویات اهریمنی خود را در قالب دین و مذهب و فعالیتهای مدنی در جامعه به پیش می‌برند.

البته هنگامی هم که در رسیدن به اهداف شوم خود دچار شکست می‌شوند از پشت  این نقابهای ساختی خارج و همانند چهارپایان افسار دریده به توهین و تحقیر در فضای مجازی و تهدید و ارعاب و کشتن مردم بی دفاع در فضای واقعی متوسل می‌شوند درست همانند اقدامی که در ۳۱ شهریورماه به صورت کاملا ناجوانمردانه‌ای انجام دادند.

 داعش مُحلل الاحوازیه شد!!! 

حادثه تروریستی اهواز در حقیقت دنباله‌ای از یک تفکر مسموم ضد بشری است که مسببین آن به لحاظ سلسله مراتب تشکیلاتی از پایین به بالا شامل یک شبکه‌ی در هم تنیده‌ از خرده‌پاهای فعال در فضای مجازی و سرشاخه‌هایی از نیروهای حدواسط متصل به اتاقهای فکر است که در نهایت انتهای بند ناف همگی آنها نیز به شبکه‌های تروریستی و مافیایی دنیا و از جمله داعش و القاعده متصل می‌باشند.

بنابراین بحث پذیرش یا عدم پذیرش مسئولیت این جنایت بزرگ ضد انسانی توسط داعش یا هرگروه تروریستی دیگر نه تنها به هیچ عنوان نمی‌تواند باعث مالی‌کشی واقعیت عُریان این جنایت و محکومیت آن شود بلکه می‌تواند باعث سنگین‌تر شدن پرونده این گروهک تروریستی هم شود زیرا ثابت می‌کند که نوعی همکاریهای ایزایی و ارتباطاتی مابین الاحوازیه و داعشی وجود دارد.

بنابراین بسیار طبیعی است که در چنین مواقعی که گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب الاحوازیه که در اثر ارتکاب به این عمل تروریستی در اهواز مورد محکومیت جهانی قرار گرفته است و بیم آن دارد که در اثر این محکومیت‌های گسترده جهانی دچار تبعات بسیار سنگینی در آینده شود مُحللی تحت عنوان داعش برای نجات بخشی از زیر شاخه‌های خود بلافاصله وارد گود شود و با بیانیه‌های حاوی برخی نکات ضد و نقیض، مسئولیت این اقدام تروریستی را از گروهک تجزیه‌طلب تروریستی الاحوازیه قرض بگیرد.

الاحوازیه آب در هونگ می‌کوبد

ولی زهی خیال باطل…زیرا تمامی دنیا و بالاخص مردم ایران هیچگاه فراموش نکرده و نخواهند کرد که چگونه سخنگوی رسمی گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب الاحوازیه بلافاصله پس از ارتکاب به این جنایت با افتخار تمام به آن اعتراف کرد و همچنین، به دیگر اقداماتی از این دست نیز با کمال وقاحت در سطح خوزستان اذعان کرد.

بنابراین چنین دست و پازدنهایی که امروزه این گروهک تروریستی برای پاک کردن دستهای خون‌آلود خود انجام می‌دهد تنها مصداقی بر ضرب‌المثل آب در هونگ کوبیدن  و دریا به کفچه پیمودن است و بی‌گمان نشانه‌ای از ترس و نگرانی آنها از عواقب این جنایت خواهد بود.

زیرا مردم ایران و بالاخص خوزستان در روز تشییع پیکر پاک شهدای این حادثه تروریستی در اهواز به خوبی نشان دادند که چنین گروهکهای تجزیه‌طلب تروریستی در بین توده‌های مردمی فاقد هرگونه جایگاه ایدولوژیکی‌اند ‌و لذا براین اساس تمامی ادعاهای قَیوُمیت و حضانتی که این تروریستها مطرح می‌کنند تنها به طنزی شباهت دارد که حتی مرغ پخته را هم به خنده وا میدارد. زیرا از دیدگاه هر ایرانی وطن‌پرست که آشکارا و بدون کوچکترین تردیدی به سرزمین خود عشق می‌ورزد، فاشیست تجزیه طلب قومی به هر شکل و  لباسی که باشد خائن است  و خائنین نیز باید در اسرع وقت و بدون هیچگونه تردیدی محاکمه و البته  مجازات شوند….والسلام/ پاینده ایران

احمدرضا رستمی از اهواز هفتم مهرماه ۱۳۹۷