اینجا زمان همه چیز را ماست مالی می کند/ وقتی که فشار افراد پر نفوذ روند اجرای قانون را کند می کند

شاهرخ حسنی l خورنا ذات انسان همواره بدنبال عدالت بوده و هیچگاه در برابر فشار ظلم و ستم کوتاه نیامده است. درست چهل سال پیش مردم این کشور بدنبال عدالت طلبی و احقاق حقوقی برابر دست به انقلاب زدند و برای رسیدن به این اهداف از جان خود مایه گذاشتند.

اما حال پس از گذشت این همه سال شاهد آن هستیم که برخی از مسولین نه تنها تخلفات گوناگونی انجام می دهند بلکه پس از برملا شدن آن هم با اعمال نفوذ برخی افراد روند تحقیقات و اجرای قانون را آنچنان کند میکنند که به فراموشی سپرده خواهد شد.

شفاف سازی اینگونه تحقیقات سبب خواهد شد که اعتماد میان مردم و مسولین بیشتر شود و گامی بزرگ در راستای از بین بردن تبعیض ها برداشته شود.

چندی پیش ابهامی در پرونده مالی اداره‌ ارشاداسلامی بندرماهشهر به وجود آمد که با رسانه ای شدن آن در پایگاه خبری خورنا مدیرکل ارشاد اسلامی استان خوزستان در تویتی اعلام کرد که سریعا به این ابهام رسیدگی و در صورت اثبات مدیر مذکور عذل میشود.

حال بیش از گذشت یک ماه از که ارائه مستندات میگذرد اما هیچگونه اظهار نظری در خصوص سرانجام این پرونده منتشر نشده است و مسؤولان روزه سکوت گرفته و یا اظهار بی اطلاعی میکنند!

گفتنی است که شایعات فراوانی در خصوص اعمال نفوذ برخی افراد و مسؤلین در فضای مجازی منتشر شده و افکار عمومی بر این اعتقاد هستند که سرنوشت این پرونده هم به مانند بسیاری دیگر از موارد به فراموشی سپرده خواهد شد.

به راستی جای سوال است که چرا در هفته های اخیر همه این افراد دم از عدالت میزدند و مراسمات سوگواری سالار شهدا عزاداری میکرند…

سوالی که پیش می آید این است که چرا نماینده برای انتصاب این مدیر خود را به آب و آتش زده بود؟ و اینکه عرفاً انتصابات در شهرستان‌ها بدون هماهنگی و تایید فرمانداران صورت نمی‌گیرد اما اکنون که پای تخلف و برخورد به میان آمده نماینده و فرماندار بندر ماهشهر از موضوع شانه خالی می‌کنند؟