قهرمانی تیم والیبال بانوان خوزستان در مسابقات کشوری

خورنا: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ماهشهر از قهرمانی تیم والیبال بانوان خوزستان در مسابقات کشوری خبر داد.

وحید کاظمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان ایران به میزبانی ماهشهر با حضور ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی برگزار شد.

وی افزود: از هر گروه دو تیم به مرحله دوم مسابقات صعود کردند که تیم خوزستان توانست تیم کرمانشاه را با حساب ۳ بر ۲ به نفع خود به پایان برساند و به فینال مسابقات راه یابد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ماهشهر ادامه داد: در دیگر مسابقه تیم گلستان توانست آذربایجان شرقی را مغلوب کند تا حریف تیم خوزستان در فینال گردد.

کاظمی‌نژاد تصریح کرد: در دیدار رده بندی این مسابقات تیم آذربایجان شرقی توانست تیم کرمانشاه را ۳ بر ۲ شکست دهد تا عنوان سومی را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار داشت: در فینال این مسابقات دو تیم خوزستان و گلستان به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم خوزستان توانست با نتیجه ۳ بر ۰ تیم گلستان را شکست دهد و برای اولین بار در تاریخ والیبال بانوان استان خوزستان عنوان قهرمانی ایران را در رده نوجوانان به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور منوچهر حیاتی فرماندار ماهشهر، قنواتی عضو شورای شهر ماهشهر و جمالپور رئیس هیئت والیبال استان خوزستان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ماهشهر در پایان یادآور شد: فرماندار ماهشهر جهت تشویق تیم خوزستان که از ۸ بازیکن ماهشهری بهره می‌گرفت به هر کدام از بازیکنان و کادر فنی مبلغ یک میلیون ریال اهداء کرد.