مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان معرفی شد + تصاویر

میثاق حاجتی/ خورنا: مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان صبح دیروز در مراسمی کریم هاشمپور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان معرفی و از زحمات سید عباس حسینی تقدیر شد.

حسینی در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از پرسنل کارخانه گآلومینیوم مسجدسلیمان گفت: حدود ۷ سال در خدمت شما بودم، آرزویم این بود اشتغالزایی بیشتری ایجاد می کردم و شاید اگر این تحریم ها نبود این آرزو نیز سریع تر محقق می شد اما مطمئنم با حضور مهندس هاشمی پور این اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: ۷ سال پیش این مکان تنها یک زمین خاکی بود که با تلاش شبانه روزی شما زحمتکشان، امروز شاهد به تولید رسیدن فاز اول این کارخانه هستیم و امیدواریم فاز دوم نیز که مقدمات آن فراهم شده است هر چه سریع تر به بهره بردرای برسد.

حسینی گفت: راه اندازی فاز۲ کارخانه آلومینیوم کمک همه جانبه مسئولین استان و شهرستان را می طلبد و قطعاً با تجربیاتی که مهندس هاشمی پور دارند این مهم محقق و شاهد رشد و پیشرفت این شرکت در آینده خواهیم بود…

مهندس هاشمی پور نیز در سخنانی با تقدیر از زحمات مهندس حسینی گفت: دکتر حسینی از مدیران توانمندی هستند که هدفش تنها رضای خداوند و به ثمر رسیدن اهداف بنیاد مستضعفان که همان ایجاد اشتغال پایدار است می باشد.

وی ادامه داد: امروز تصمیم مدیران بنیاد بر این قرار گرفت که ایشان به عنوان سرباز این نظام در جای دیگری مشغول به کار شود.

مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم کاوه در ارتباط با فاز۲ کارخانه آلومینیوم به عنوان یک مطالبه عمومی از شهروندان مسجدسلیمانی نیز گفت: اگر چه به دلیل تحریم ها و اتفاقات اخیر بین المللی کمی کار مشکل تر شده است اما از همه تلاش و تجربه خود استفاده خواهیم کرد تا در جهت اهداف نظام مقدس اسلامی و راه اندازی فاز دوم این کارخانه قدم بردارم.

لازم به ذکر است مهندس هاشمی پور دارای مدرک مهندس متالوژی  وکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ست. وی سابقه مدیریت در کارخانه سیمان تهران، ایلام، نایین و پیوند گلستان را دارد. همچنین مهندس سید عباس حسینی به عنوان مدیرعامل جدید کارخانه سیمان پیوند گلستان مشغول به کار شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر که به امضاء کارکنان شرکت آلومینیوم رسیده بود، همچنین با اهداء لباس بختیاری از زحمات دکتر سید عباس حسینی تقدیر شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس نمی خواد این بزرگنمایی را نشان بدهند خیلی ایشان مدیر بوده اند بدهی معوق خود را پرداخت می کردند . این کارخانه غصبی بوده و از سال ۹۵ تا کنون به هر شکل ممکن بدهی مربوطه را پرداخت نکرده اند . خداوند انشالله ریشه ظلم و ستم را بخشکاند .