تلاش برخی نمایندگان خوزستان برای اثبات اینکه ترور اهواز، کار الاحوازیه نبود!

خورنا- برخی نمایندگان خوزستان از جمله جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز و مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مصاحبه هایی اصرار بر اثبات بی گناهی الاحواز در ماجرای ترور اهواز دارند.

به گزارش خورنا، در همین راستا جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز در مجلس با بیان اینکه مستندات به دست آمده نشان می دهد این حمله تروریستی توسط عوامل داعش اجرا شده است گفت: ویدیویی که از شبکه مرتبط با داعش (الاعماق) منتشر شده و همچنین ادبیاتی که در این ویدیو به کار رفته بیانگر این است که این حادثه کار گروه تجزیه طلب الاحوازیه نیست.

همچنین، مجید ناصری نژاد نماینده شادگان نیز معتقد است گروه جدایی طلب الاحوازیه اگرچه در ساعات اولیه اعلام کرد مسئولیت این حادثه را برعهده گرفته، اما نباید فراموش کنیم که این گروه تروریستی اصلا در ابعاد و اندازه چنین کاری نیست و تنها خواسته است از فرصت ایجاد شده استفاده کند تا به اربابان خود بگوید هنوز زنده است. داعش مسئول اصلی این حادثه است.

برخی نمایندگان خوزستان از جمله جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز و مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مصاحبه هایی اصرار بر اثبات بی گناهی الاحواز در ماجرای ترور اهواز دارند، در حالی که سخنگوی گروهک الاحواز در گفتگو با تلویزیون ایران اینترنشان ضمن اعلام پذیرش مسئولیت حمله به رژه اهواز، آن را انتقام جویی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامیده بود.

هرچند این گروهک، پس از فشارهای افکار عمومی و خط و نشان مسئولان نظام، پا پس کشیدند و مسئولیت خود را رد کردند اما کسی تاریخچه این گروهک منحوس به خصوص در بمب گذاری های اوایل دهه ۸۰ در خوزستان را از یاد نبرده است.

انتظار میرود نمایندگان خوزستان و سایر مسئولان تا اعلام نظر قطعی و نهایی نیروهای امنیتی از اعلام نظر های غیرکارشناسانه خود داری کنند تا نهادهای امنیتی بر اساس تحقیقات و مستندات، میزان دخالت گروهکهای مختلف را مشخص و اعلام کنند.

علی چاروسائی/مدیرمسئول

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس باید یه نفر مثل مدنی باشه که هر چه تجزیه طلبه را نابود کنه
  • ناشناس داعش و الاحوازی دوروی یک سکه هستند. بوی تعفن هر دوتاشون هوا را آلوده می کند و بایستی با مشت آهنین نابود شوند.