نماینده آبادان: تکمیل جاده آبادان ـ ماهشهر دغدغه‌ اصلی مردم است/ وزارت راه پاسخگو باشد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس با ابراز تأسف از حادثه شب گذشته تصادف در جاده موسوم به مرگ آبادان ـ ماهشهر گفت: اتمام این پروژه به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم منطقه تبدیل شده است.

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: جاده آبادان ـ ماهشهر به یکی از معضلات مردم شهرهای جنوب خوزستان تبدیل شده و سالانه حوادث بسیاری را می‌آفریند.

وی افزود: این جاده که به دلیل حوادث دلخراش و تصادفات فاجعه‌آمیز به جاده مرگ موسوم شده مردم شهرهای آبادان، ماهشهر، شادگان و خرمشهر را با مشکلات و حوادث زیادی روبه‌رو کرده که راه گریزی از آن ندارند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: اتمام این پروژه (تعریض جاده آبادان ـ ماهشهر) به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این منطقه تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون بارها از این پروژه توسط مسئولان استانی و ملی بازدید و وضعیت موجود آن بررسی شده اما این جاده همچنان در دست احداث است.

*وزارت راه پاسخگو باشد

دهدشتی با بیان اینکه وزارت راه باید پاسخگوی اتفاقات دلخراش این جاده باشد، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی باید در راستای تکمیل این پروژه هر چه سریع‌تر اقدام کند زیرا مردم بیش از این نمی‌توانند شاهد از دست دادن فرزندان و خانواده‌های خود در جاده مرگ باشند.

وی با ابراز تأسف از حادثه دلخراش شب گذشته در جاده آبادان ـ ماهشهر ادامه داد: مشکل این جاده کمبود اعتبار و یا هر چیزی دیگریست باید محقق شود زیرا تاکنون بسیاری از خانواده‌ها به‌ واسطه حوادث آن داغدار شده‌اند.

بیش از ۲۰ سال است که وزارت راه وعده دوبانده کردن این جاده هموار به طول تنها ۴۰ کیلومتر را داده است که تاکنون این وعده تحقق نیافته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *