نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خبر داد

حادثه تروریستی اهواز در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود

خورنا- فریدون حسنوند ، دفاع مقدس را یک راه و منطق و حماسه تکرارنشدنی برای مردم ایران اسلامی در عرصه نبرد با دشمنان انقلاب و توسعه کشور دانست و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با تکیه بر آموزه‌های دفاع مقدس و راه شهدا، سد راه دشمنان انقلاب اسلامی در تحقق اهداف خود شده و افتخارات و رشادت‌های مختلفی را از خود در تاریخ و منظر جهانیان، جلوه‌گر می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که رزمندگان جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم بار دیگر بر استمرار این راه و منطق تأکید کرده‌اند، گفت: مردم ایران اسلامی برای دفاع از اهل‌بیت(ع) و ولایت فقیه و ارزش‌های معنوی و اعتقادی خود، ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همان گونه که مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم‌های شریف اهل‌بیت(ع) رشادت و افتخارات گسترده‌ای را ثبت و جلوه‌گر کردند این بار نیز برای دفاع از کشور و انقلاب، جز راه ولایت و اهل‌بیت(ع) در مسیری حضور نخواهند داشت.

ترور و خشونت نقشه و منطق دشمن برای تضعیف و آسیب به انقلاب و کشور است

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ترور و خشونت نقشه و منطق دشمن برای تضعیف و آسیب به انقلاب و کشور است، عنوان کرد: ترور ابزار دشمن برای فرار و خدشه بر اقتدار و عزت ملی و برون‌مرزی و فرار از ترس مقاومت مردم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم در مبارزه با صهیونیست‌ها و مستکبرین و حامیان منطقه‌ای آنان است.

وی با یادآوری حمله تروریستی روزهای گذشته اهواز و حمله به مردم و کشتار جوانان خوزستان و ایران اسلامی در روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: دشمنان این مردم هر گاه از اقتدار ملی و انقلابی ما به‌تنگ آمده‌اند، بر این ابزار غیرانسانی متوسل شده و از هیچ تلاش و جنایتی دریغ نکرده‌اند.

حسنوند همچنین گفت: امروز دنیا و جهانیان حملات تروریستی اهواز و هتک حرمت به خون افراد بی‌گناه را محکوم می‌کنند و ترور و خشونت را در هر جایگاه و عرصه‌ای زشت و آن را یک حرکت غیرانسانی می‌دانند اما برخی از کشورهای مختلف که ادعای حقوق بشر دارند، نسبت به حوادث روزهای گذشته اهواز سکوت و برخی حتی از وقوع آن، ابراز خوشحالی کرده‌اند.

مردم ایران اسلامی با اتحاد و همبستگی ملی خود پاسخی محکم به این حمله خواهند داد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز این کشورها با حمایت از این جنایت غیربشری ماهیت زشت خود را اثبات کرده‌اند، اما این کشورها بدانند مردم ایران اسلامی با اتحاد و همبستگی ملی خود، پاسخی محکم به این حمله خواهند داد و بار دیگر در تقویم انقلاب، شکستی سخت و ماندگار را برای دشمن ثبت و جلوه‌گر می‌کنند.

وی افزود: هر جای دنیا که خون یک بی‌گناه به زمین ریخته شود، این اقدام محکوم است، اما امروز برخی از رسانه‌ها و گروه‌های وابسته به محافل صهیونیست‌ها، و منافقین و تکفیری‌ها و برخی حامیان آنان در منطقه از جمله برخی حاکمین امارات و عربستان از حمله تروریستی اهواز در روزهای گذشته، خوشحال هستند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تکفیر و ترور همان گونه که امروز آتش را در کاخ‌های پوشالی برخی از حاکمین کشورهای منطقه شعله‌ور کرده است همین آتش و غفلت آنان، روزی این حاکمین را از صحنه تاریخ، حذف می‌کند.

حادثه تروریستی اهواز در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود

وی گفت: پاسخ ما به دشمنان مردم ایران و عاملین حمله تروریستی روزهای گذشته اهواز محکم و قاطع بوده و با جدیت و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توان ما بوده و در این مسیر جز راه و رهنمود مقام معظم رهبری اقدام و عمل نشده و با جدیت و با تمام توان داده می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و سریع با این حمله لازم و ضروری است و باید از تمام ظرفیت‌های ممکن برای این امر استفاده کنیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و عاملین این حرکت غیرانسانی را به‌سزای عمل خود در کم‌ترین زمان ممکن، برسانیم.

حسنوند ادامه داد: پس از بررسی‌های کارشناسی و با حضور صاحب‌نظران و مسئولان انتظامی و امنیتی و قضایی، این حادثه در مجلس شورای اسلامی و با حضور مسئولان مربوط بررسی می‌شود و راهکارهای قانونی مورد نیاز آن، مورد طرح و بحث قرار می‌گیرد.

دشمن از محرم و عشق و ارادت مردم ایران به عاشورا و محرم ترسیده و با ترور و خشونت به‌دنبال تأثیر بر این اراده است

وی بیان کرد: نیروهای مسلح در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌ها آماده دفاع و پشتیبانی از مردم و انقلاب و نظام اسلامی هستند و این حادثه بار دیگر نقش و رشادت‌های نیروهای نظامی و اقتدار ملی و برون‌مرزی نیروهای مسلح ایران اسلامی را نمایان و ترس دشمن از این اقتدار را برای دفاع از کشور، جلوه‌گر می‌کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصربح کرد: دشمن امروز از محرم و عشق و ارادت مردم ایران به عاشورا و محرم ترسیده و با ترور و خشونت به‌دنبال تأثیر بر این اراده است اما نمی‌داند که، هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت، تنها ذره‌ای از ارادت و اعتقاد این مردم به اهل‌بیت(ع) و فرهنگ اسلام و ارزش‌های انقلاب است.

وی افزود: هر جا که لازم باشد این مردم تحت فرمان رهبر و امام راحل خود، ایستادگی و مجاهدت می‌کنند و این مسیر با تهدید و تحریم و ترور و خشونت متوقف نمی‌شود چرا که، عاشورا و محرم و اربعین در دل این مردم جای دارد و این مردم با تکیه بر آموزه‌های اهل‌بیت(ع) در برابر آن‌ها مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/