نماینده آبادان: وزیر راه مسئول خون‌های ریخته شده در جاده آبادان ـ ماهشهر است

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مسئول مستقیم خون‌های ریخته شده در جاده آبادان و ماهشهر شخص وزیر راه و مسئولان ارشد فعلی و قبلی استان خوزستان هستند.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کشته شدن ۱۰ نفر در تصادف شب گذشته آبادان ـ ماهشهر بار دیگر مردم منطقه را داغدار کرد اما متاسفانه این تلفات هیچ تأثیری بر روحیه مسئولان استانی و کشوری ذیربط با مسئله دو بانده کردن این جاده ندارد.

وی گفت: صدها خانواده بر اثر از دست دادن عزیزانشان سیاه پوش شدند و ده‌ها نفر یتیم و بی‌خانمان شدند اما مسئولان وزارت راه در کمال بی مسئولیتی وعده ۲۰ ساله دو بانده کردن این جاده ۴۰ کیلومتری نتوانستند محقق کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از بروز این حادثه دردناک چندین بار به تلفن همراه استاندار خوزستان تماس گرفتم ولی پاسخگو نبود و ده‌ها بار به معاون وزیر راه تماس گرفتم آن هم گوشی خود را به روی نماینده مردم باز نکرد این شیوه مردم‌داری و انجام خدمت به مردم محروم نیست.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس تصریح کرد: می‌خواهم بدانم استاندار خوزستان چه پاسخی به خانواده‌ها و داغداران این خانواده‌ها دارد آیا باز هم فقط به ابراز تاسف و عرض تسلیت بسنده می‌کند.

انصاری تصریح کرد: وزارت راه دل کوه را می‌شکافد و تونل‌های چند کیلومتری را برای دو بانده کردن فلان منطقه نورچشمی را در ظرف مدت خیلی کم احداث می‌کند اما ۲۰ سال است در تعریض جاده ۴۰ کیلومتری و هموار آبادان ـ ماهشهر در مانده است.

وی گفت: مسئول مستقیم خون‌های ریخته شده در جاده آبادان و ماهشهر شخص وزیر راه و مسئولان ارشد فعلی و قبلی استان خوزستان هستند.

وی گفت: مسئولان وزارت راه و همچنین مسئولان استان از مردم عذرخواهی کنند و مسئولیت این مصائب را به گردن بگیرند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم خوزستان مردم ولایت‌مدار و نجیب هستند اما مسئولان در حق آنها کم لطفی می‌کنند و قدر آنها را نمی‌دانند.

انصاری افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قطعا در خصوص حوادث جاده آبادان ـ ماهشهر با وزیر راه و مسئولان ذیربط استانی برخورد قاطع و قانونی از طریق طرح سئوال خواهند کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *