رقابت های تیراندازی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هندیجان برگزار شد

نائب رئیس هیات تیراندازی شهرستان هندیجان از برگزاری یکدوره مسابقه تیراندازی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.

‘ فاطمه دنیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خورنا افزود : در این دوره از مسابقات که با همکاری اداره ورزش و جوانان و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد بیش از ۵۰ نفر از بسیجیان و ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت : در پایان این رقابتها مصطفی حشوشی در بخش آقایان عنوان قهرمانی، سجاد حیاوی نیا عنوان نائب قهرمانی و علی محیسن عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

نائب رئیس هیات تیراندازی شهرستان هندیجان در ادامه افزود: در بخش بانوان نیز خانم اکرم چاروسایی، فریبا عبادی و سیده کبری موسوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئولین برگزاری این مسابقات گفت: مراسم اهدای جوایزبه نفرات برتر رقابت های تیراندازی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین حیدریان نژاد مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج، سروان بن رشید جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و حسین محسنی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هندیجان برگزار شد.