تصادف خونین در جاده آبادان – ماهشهر با ۸ کشته

خورنا: تصادف خونین در جاده آبادان – ماهشهر معروف به جاده مرگ، موجب کشته شدن ۸ نفر از جمله ۳ کودک شد.

به گزارش خورنا، لحظاتی پیش تصادف دو خودروی پژو ۴۰۵ و پراید باعث کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن دو نفر شد که حال مجروحان حادثه نیز وخیم گزارش شده است.

رئیس فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان لحظاتی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با هولناک توصیف کردن صحنه تصادف گفت: در این تصادف خونین متاسفانه سه کودک دو تا ۴ ساله در دم جان سپردند.

شهرام مقام خاطرنشان کرد: در بین کشته شدگان یک زن ۵۰ ساله نیز به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: دو مجروح این حادثه یک جوان ۲۵ ساله و یک دختر ۱۳ ساله هستند.

رئیس فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: لحظاتی پس از وقوع این حادثه شش دستگاه آمبولانس از شهرهای آبادان، خرمشر و شادگان به محل اعزام شدند اما بدلیل شدت ضربه امکان خارج کردن اجساد وجود نداشت و نیروهای آتش نشانی به سختی اجساد را از خودروها خارج کردند.

جاده آبادان – ماهشهر  به دلیل بالا بودن حوادث در آن و تلفات سنگین جانی به جاده مرگ مشهور است. بیش از ۲۰ سال است که وزارت راه وعده دوبانده کردن این جاده هموار به طول تنها ۴۰ کیلومتر را داده است که متاسفانه تاکنون این وعده تحقق نیافته است.

جاده مرگ تاکنون خانواده‌های بسیاری از شهرهای ماهشهر، آبادان، شادگان، سربندر و خرمشهر را داغدار کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بی یاور رویتان سفید آقایان راه یافته به بهارستان.کجایید .........خوابید یا خودتان را به خواب زده اید.وزیر راه و ترابری پاسخگو باش بگو بزودی جاده چهار بانده می شود سر مردم شیره بمالید.خاک بر سر ما که به شما رآی میدهیم
  • کوکر آقا جادخ بندر امام خمینی به آبادان لطفا" اصلاح شود