امام جمعه بهبهان: مسئولان مشکل بیمه کارگران شهرداری بهبهان را حل کنند

خورنا: خطیب جمعه بهبهان خواستار حل مشکل بیمه کارگران شهرداری از مسئولان این دستگاه و شورای اسلامی شهر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران این شهرستان به روز خانواده اشاره و اظهار کرد: خانواده اصلی‌ترین رکن جامعه بوده و همه باید با شناخت از ارزش‌های آن در راستای تقویت آن قدم برداریم.

وی تصریح کرد: هنگامی که خانواده و بنیان آن محکم و پایدار باشد، جامعه و مردم آن نیز در آرامش و امنیت خاصی زندگی کرده و مسیر پیشرفت و ترقی را بهتر طی می‌کنند.

امام جمعه بهبهان به روز تکریم بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان قشر زحمت‌کشی هستند که سال‌ها برای سربلندی و ارتقای اجتماع و کشور کار و تلاش کرده و حال که بازنشسته شده‌اند باید ضمن قدردانی شایسته، مشکلات آنها را حل کرده تا دوران استراحت خوبی داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص کتاب و کتابخوانی ابراز داشت: فضای مطالعه در دنیای امروز تغییر کرده و رو به کتاب‌های الکترونیکی آورده است اما هنوز کتاب مانند گذشته جایگاه خود را در میان اهل مطالعه حفظ کرده و ارزش بالای خود را دارد.

ابوعلی با بیان اینکه کتابخانه‌های خوبی در بهبهان وجود دارد، تصریح کرد: مردم بهبهان اهل مطالعه و دوستدار کتاب هستند که این علاقه را بارها نشان داده‌اند، از این رو از مسئولان امر می‌خواهیم کتابخانه مرکزی این شهرستان را احداث کنند.

وی همچنین به بیانیه تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص وحدت اشاره کرد و گفت: این بیانیه با توجه به سوالات فراوانی که در خصوص سوال از رئیس جمهور و درستی انجام آن بوده و فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حفظ وحدت در کشور، بسیار قابل تقدیر است.

خطیب جمعه بهبهان در بخش دیگری از خطبه‌های خود به مسایل شهری پرداخت و با اشاره به مشکل بیمه کارگران شهرداری این شهرستان اظهار کرد: کارگران شهرداری دارای کاری سخت و زیان‌بار هستند اما چندی است به دلیل مشکل و اختلاف میان دو دستگاه شهرداری بهبهان و تامین‌اجتماعی، بیمه آنان دچار مشکل شده و بیشترین زیان را این قشر زحمت‌کش می‌بینند، بنابراین از شهرداری و شورای اسلامی شهر به طور جدی می‌خواهیم این مشکل مهم و بزرگ کارگران خود را هرچه سریع‌تر حل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تست ورزشی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهیدزاده بهبهان نیز از کار افتاده است که با توجه به مراجعه بیماران فراوانی حتی از شهرهای اطراف به این بیمارستان، مسئولان باید نسبت به تجهیز این بخش به تست ورزشی، اقدامات لازم را انجام دهند.