دادستان بندرماهشهر در گفت‌وگو با میزان:

شهردار شهر چمران بازداشت شد

دادستان ماهشهر گفت: شهردار شهر چمران از توابع شهرستان بندرماهشهر به دلیل اتهامات مالى بازداشت شد

مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: شهردار شهر چمران از توابع شهرستان بندرماهشهر به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد.

محمدی ادامه داد: بنا به صلاح دید دستگاه قضایى رسیدگى به این پرونده تا حصول نتیجه باید در فضایى آرام دنبال می‌شد، اما متاسفانه پس از دستگیری متهم، مطالبی خلاف واقع از جزئیات پرونده، میزان مال، موضوع اتهام، نوع اتهام، میزان مجازات و تعداد بازداشت شدگان در فضاى مجازى منتشر شد که تمامی آنان قویا تکذیب می‌شود.

دادستان بندرماهشهر اذعان داشت: مدت شش ماه در فضاى آرام و بدون حاشیه، تحقیقات و کار‌های اطلاعاتی صورت پذیرفت تا پرونده به مرحله بازداشت متهم رسید.

محمدی ادامه داد: اتهامات شهردار چمران صرفا مالى است. فعلا فقط وی به تنهایی بازداشت شده و قطعا افرادى که در این موضوع دخیل بوده احضار و میزان دخالت یا مسامحه آنان مورد بررسى قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دستگاه قضائی در اجراى عدالت و برخورد با افرادى که به بیت المال دست درازى میکنند بدون هیچ مسامحه اى با هر فردى و در هر جایگاهى برابر مقررات شدیدا برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود اخبار و اطلاعات خود راجع به هر موضوعى، خصوصا اخبار قضایى را از منابع معتبر اخذ نموده و از پخش اخبار بى اعتبار در فضاى مجازى خوددارى نمایند. بدیهى است در انتشار اخبار کذب چنانچه منجر به جرم شود برابر مقررات با خاطیان برخورد خواهد شد.

منبع