طبخ بزرگ ترین غذای نذری اندیمشک در تاسوعای حسینی

خورنا- نیره حسنوند، توجه به توسعه و گسترش خدمات خیره و کمک به قشار محروم و کم بضاعت را مهم ترین هدف های برگزاری آئین فرهنگی و مذهبی سفره داران باب الحوائج شهرستان اندیمشک دانست و اظهار کرد: با برگزاری این آئین ویژه بیش از ۱۴ هزار غذای نذری در شهرستان اندیمشک طبخ و توزیع می شود.

وی با بیان این که بیش از ۴۰ آشپز و ۲۰۰ خادم اهل بیت(ع) در برگزاری این آئین ویژه فرهنگی و مذهبی، مشارکت دارند، افزود: این غذای نذری هم زمان با تاسوعای حسینی و پس از برگزاری آئین ویژه سوگواری یوم العباس(ع) در میدان امام خمینی(ره) اندیمشک توزیع می گردد.

دبیر آئین فرهنگی و مذهبی سفره داران باب الحوائج شهرستان اندیمشک با اشاره به این که تمام هزینه های این نذری از محل کمک های مردمی و خیرین جمع آوری شده است، عنوان کرد: این مراسم با همکاری موسسه خیریه مریم عذرا و کمیته بانوان دفتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی طبخ و توزیع می گردد.

وی با تقدیر از کسبه و شخصیت های فرهنگی و خیرین و خادمین اهل بیت(ع) اندیمشک به جهت مشارکت در این امر خیر و خدا پسندانه، خاطر نشان کرد: سال گذشته و با برگزاری این آئین معنوی، بیش از ۱۰ هزار غذای نذری در شهرستان اندیمشک طبخ و توزیع شد.

انتهای پیام/