امپراطور جواب نماینده را داد

عباس مدحجی: صبح امروز جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرمشهر در فرمانداری در حالی برگزار شد که غایبین زیادی داشت، من جمله محسنی قلعه قاضی مدیر کل بندر و دریانوردی و کمالی مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان.

 

 

 

.

 

 

 

 

عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی ، غیبت مدیران را برنتافت و ضمن انتقاد عنوان کرد: وقتی که بنده به عنوان نماینده مجلس که همطراز وزیران دولت و بیش از آن در راس امور هستیم در جلسه ی شورای سلامت شرکت می‌کنم ، آقای محسنی امپراطور نیست که نخواهد در این جلسه شرکت کند. سلامت مردم این مقدار بی اهمیت است که مدیرکل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر و مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در جلسات مرتبط با آن شرکت نمی کنند؟!

وی همچنین علت این بی تفاوتی ها را عدم حضور خانواده ی برخی مدیران در این شهرستان دانست و صراحتا اعلام کرد: هیچ خیری از شرکت نفت و گاز اروندان در شهرستان خرمشهر ندیده ام. حیاتی فرماندار خرمشهر نیز در اظهاراتی مشابه شرکت نفت و گاز اروندان را موظف به رفع کاستی های مدارس شهر و روستاهای خرمشهر دانست.

چند ساعتی از این اظهارات نگذشته بود که امپراطوری که سامری معرفی کرده بود واکنش نشان داد و پاسخ نماینده را داد. اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر طی جوابیه ای ‌، خود را عضو شورای سلامت ندانست و لازمه شرکت در جلسات را دعوت کتبی یا شفاهی اعلام کرد.

بندر هچنین نقش خود در ایفای مسئولیت های اجتماعی برای خدمت به مردم خرمشهر را مستمر، تاثیرگذار و بدون منت ارزیابی کرد و از کمک هایش در حوزه هایی که جزو وظایفش نبوده نام برد. اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در این جوابیه آورده است: با وجود مشکلات عدیده کمبود اعتبارات و عدم تخصصی ردیف اعتباری برای انجام برخی امور، اما با پیگیری و اخذ دستور مقام های عالی سازمان بنادر و دریانوردی و ترغیب بخش خصوصی و همت بلند کارکنان بندر، تاکنون تلاش کرده است دین خود را ولو ناچیز به مردم شریف خرمشهر ادا کند و امیدواریم با همراهی و همدلی با همه ارگان‌ها و سازمان به ویژه نماینده محترم مردم خرم شهر در مجلس شورای اسلامی و مقام عالی دولت در شهرستان بتوانیم سهمی ولو ناچیز را در رفع دغدغه ها و کمبودهای شهر قهرمان پرور خرمشهر ایفا نماییم.

جدای از بحث اداره بندر و دریانوری ، شرکت نفت و گاز اروندان از متمکن ترین نهادهای مستقر در خرمشهر است که مدیرانش پشت درهای بسته و همواره در سکوت خبری فعالیت میکنند. باتوجه به اقشار آسیب پذیر و نیازمندی های خرمشهر انتظار میرود این شرکت ضمن استفاده از امتیاز حضور در این شهر شهید پرور ، خدماتی را برای توسعه و عمران شهر ارائه کرده یا معرفی نماید.