نشست مدیر کل بنیاد شهید استان با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

خورنا: جلسه صبح روز یک شنبه مورخ ۹۷/۶/۲۵با موضوع اشتغال جامعه ایثارگری و شهیدی نیامدیرعامل محترم منطقه ویژه اقتصادی و فرجیان مدیرکل محترم بنیادشهید و امورایثارگران و سرداربادین فرمانده محترم منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کایدانی رئیس اداره اشتغال بنیادشهیدو سیدخلیل حسینی رئیس بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان و هیئت همراه و مطیری رئیس اداره کار منطقه ویژه و احمدگاموری جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس ‌تشکیل گردید.

دراین جلسه که با موضوع و چارچوب اصلی اشتغال جامعه ایثارگری برگزارگردید، ابتدا نمایندگان بنیاد شهید و سپس نمایندگان منطقه ویژه به بیان دیدگاه های خود پیرامون مسائل و  مشکلات خانواده های معزز شاهد و ایثارگر اشاره شد، مشکلات و موانع موجودحل مسائل و معضلات جوانان علی الخصوص جامعه ایثارگری را ازدغدغه های اصلی خود برشمردند.
در این نشست مسئولان بنیاد شهید خواستار عمل به دستورات قانون خدمات رسانی به ایثارگران در خصوص استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر گردیدند. ‌‌‌‌که مدیرعامل منطقه ویژه و مطیری رئیس محترم اداره کار منطقه ویژه نیز دراین خصوص قول مساعد دادند ، علیرغم محدودیت های موجود موضوع سهمیه اشتغال خانواده های محترم شاهد و ایثارگر واجد الشرایط معرفی شده از سوی بنیادشهید را لحاظ نموده و در این خصوص همکاری و اقدامات لازم و عملی را بعمل آورند .