اقدامی در خور ستایش از تیم اجرایی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان

میثاق حاجتی| خورنا:اقدامی در خور ستایش از تیم اجرایی شبکه بهداشت ودرمان  مسجدسلیمان

یاداشتی از محسن زمانپور فعال سیاسی اجتماعی

برخی اوقات مسئولینی خوش فکر و برآمده از بطن جامعه اقداماتی انجام میدهند که فارق از هرنوع تبلیغات سیاسی و جناحی، این کنش‌ها درخور ستایش و اثرگذار است.به نحوی که هیچ وجدان بیداری از بیان آن غافل نمانده و در مدح و ستایش آن می کوشد.

مردم این دیار و رنج‌دیدگان شهرستان محروم مسجدسلیمان نیز اگر ببینند حرکتی در جهت رفع آلام آنان صورت میگیرد هم شکرگذارند و هم قدرشناس.

یکشنبه شب گذشته مورخ ۹۷/۰۶/۲۵ حوالی ساعت ۲۲:۰۰ جناب آقای دکتر افشار مدیر شبکه بهداشت ودرمان بهمراه مدیریت حراست مهندس خدادادی بصورت سرزده از بیمارستان ۲۲بهمن بازدید نمودند.

جالب اینجاست که جناب دکتر افشار پس از آنکه متوجه شدند پزشک کشیک در بیمارستان حضور ندارند، لباس پزشکی به تن کرده و در اقدامی متواضعانه اقدام به ویزیت بیماران نمودند.

اینکار ساعاتی بطول انجامید که نگاه پر از امید و اشتیاق بیماران را به همراه داشت‌.

این اقدام پسندیده که از یک مدیر جوان و شایسته سر زده از دید تیزبین شهروندان مطالبه‌گر مخفی نمانده و نگارنده بر خود وظیفه میداند در انعکاس و بازتاب این عمل انسانی و دلسوزانه اهتمام ورزد.

باشد که سرمشقی باشد برای دیگر مدیران دستگاهها اجرایی و نظارتی.

امید آن میرود با این بررسی ها و پیگیری های سرزده و اثرگذار بذر امید به بهبودی بهداشت و سلامت آحاد جامعه مسجدسلیمان محروم کاشته شود.

برای دکتر افشار مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان و مدیریت حراست و دست‌اندر کاران این امر خیرخواهانه توفیق روزافزون مسئلت داریم.

تهیه کننده: محسن زمان‌پور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *