۱۱۰ فقره تسهیلات به کشاورزان شادگان پرداخت شد

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: توسعه کشاورزی زمینه رشد اشتغال را فراهم می‌کند که در این راستا ۱۱۰ فقره وام کشاورزی به متقاضیان این بخش در شادگان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه توسعه کارگروه بخش کشاورزی شادگان که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، با اشاره به توسعه هرچه بیشتر بخش کشاورزی منطقه اظهار کرد: همه جلسات کارگروه توسعه بخش کشاورزی باید خروجی مناسب داشته زیرا با توجه به حاصلخیز بودن منطقه می‌توان صنایع تبدیلی را هرچه بیشتر شکوفا کرد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵۲ فقره وام بانکی برای دریافت تسهیلات کشاورزی به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد ۱۱۰ فقره وام پرداخت شده است.

معاون فرمانداری شادگان افزود: کشاورزی یکی از بخش‌های تأثیرگذار در جامعه بوده که در صورت ارائه خدمات مطلوب و حمایت از آن می‌توان اقتصاد را به رشد و شکوفایی چشمگیری رساند.

وی با اشاره به روند پیگیری مسائل حوزه کشاورزی در شادگان گفت: بررسی و تصویب طرح‌های اشتغالزایی در منطقه به طور جدی دنبال شده و بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان تعلل نکند و تعامل بیشتری را برای اجرای طرح‌های کشاورزی در دستور کار خود قرار دهد.

سنواتی افزود: همکاری بانک‌های عامل به ویژه بانک کشاورزی در تسریع پرداخت تسهیلات به متقاضایان و مجریان طرح‌ها می‌تواند پایه‌های درآمدزایی مناسبی را در شادگان ایجاد کند.

وی بیان کرد: شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی، کشاورزی و اجتماعی همچنان نیازمند دریافت اعتبارات ویژه و بیشتری برای رشد و شکوفایی است.

معاون فرماندار شادگان در پایان گفت: کشاورزی یکی از پایه‌های درآمدزایی بسیار مهم در شادگان بوده و با ارائه تسهیلات به متقاضیان این بخش را به شکوفایی هرچه بیشتر نزدیک کنیم.