معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد:

اعلام آمادگی پلیس خوزستان برای اهدا خون در هفته ناجا

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان در دیدار با رئیس سازمان انتقال خون شهرستان اهواز از اعلام آمادگی پلیس استان برای اهدا خون در هفته ناجا خبر داد.

به گزارش خورنا سرهنگ علی قاسم‌پور ضمن اعلام این خبر گفت: اهدای خون از جمله نیازهای مهم و اساسی یک جامعه در زمینه سلامت و بهداشت است و آن دسته از انسان هایی که سخاوتمندانه سلامتی شان را با دیگران تقسیم می کنند، همچون باران رحمتی هستند که با باریدن قطراتی از وجودشان بر درد بیماران نیازمند، جانی دوباره می بخشند.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: مشارکت و حضور پر رنگ کارکنان پلیس در برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی از جمله اهداء خون گامی موثر در مردمی بودن نیروی پلیس است.

وی در پایان تامین خون سالم و کافی را یکی از عوامل تامین سلامت و روان مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی در استان خوزستان آمادگی کامل خود را در خصوص اهداء خون در هفته ناجا اعلام می دارد.

در ادامه این دیدار دکتر “عبدالعزیز فقهی” رئیس انتقال خون شهرستان اهواز نیز در سخنانی ضمن اعلام آمادگی سازمان انتقال خون در مشارکت برنامه های هفته ناجا، بیان داشت: سازمان انتقال خون تمام زیرساخت های لازم را برای اجرای برنامه اهداء خون کارکنان انتظامی استان خوزستان فراهم خواهد کرد.