نتایج هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان

خورنا: در هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان که بنام شادروان امیر نعمت پور نامگذاری شده بود، هشت دیدار برگزار شد و طی آن مهاجمین ۱۷ بار مدافعان و دروازه بانها را در برابر خود تسلیم کردند.

به گزارش خبرنگار خورنا، آنچه در پایان این هفته اتفاق افتاد از آقایی فوتبال ملاثانی  باید گفت چرا که سه تیم این شهر در رده های اول تا پنجم قرار گرفتند.

همچنین باید از بیمار بودن فوتبال در هندیجان، ایذه و مسجدسلیمان سخن گفت. این هفته بیشترین نگاه مشتاقان فوتبال خوزستان به دو دیدار فرهنگ رامهرمز با استقلال شوشتر همچنین استقلال رامهرمز با استقلال ملاثانی بود.

فرهنگ که در مقابل استقلال به پیروزی می اندیشید نتوانست در خانه مقابل تماشاگران خود تیم جوان و یکدست آبی پوش شوشتر را شکست بدهد و به تساوی بدون گل رضایت داد.

تیم خوش ترکیب استقلال ملاثانی که با پنج پیروزی پی در پی گام به هفته ششم نهاده بود این بار مقابل همنام رامهرمزی خود طعم تلخ شکست را پذیرفت.

در این دیدار شاگردان احمدی بعد از چهار باخت، توانستند با گلی که در دقیقه ۸۵ به ثمر رساندند اولین شکست را به  آبیهای ملاثانی تحمیل کنند.

در ویس به داوری عباس ظهیری دو تیم پرسپولیس ویس و استقلال حمیدیه به مصاف هم رفتند که قرمزپوشان با دو گل قاسم برهی و سجاد عطایی فاتح این دیدار پر افت و خیز شدند. دو تعویض بجا و حملات پی در پی شاگردان بهمن فریس در نیمه دوم از نکات گفتنی این دیدار بود.

شاهین ماهشهر نیز این هفته یکی از تیمهای خوب بود. این تیم نشان داد که مصمم به شکست حریف مقابل خود یعنی آنزان ایذه است و با یک گل به پیروزی دلچسب رسید تا به اولین برد خود در خانه دست یابد.

در همین چهارچوب تیم پرتلاش و متعصب و با قدرت جنوب سوسنگرد تیم بحران زده استقلال مسجدسلیمان را با پنج گل درهم شکست. شاگردان صخراوی با گلهای صادق سعدی زاده، احمدشریفات، عیسی حیدری و حمید جرفی چشم به مکانهای بالای جدول دارد. این تیم با ۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

شاهین هندیجان که امسال با آوردن ابراهیم اشکش و بازیکنان غیربومی خود را در این دوره از مسابقات پر مدعا نشان میداد، شکست تلخی را در خانه از شیبان باوی پذیرفت تا سرمربی اهوازی این تیم روزهای جدایی اش از شیبان و استقلال ملاثانی در ذهنش نقش ببندد.

تیم شاهین روی اشتباه مسلم گلر خود از یک ضربه کاشته  که از فاصله چهل متری نواخته شد دروازه اش باز شد تا متحمل شکست دو بر یک شود.

میلاد دزفول که بر خلاف سال گذشته که در لیگ دسته سه حضور داشت با تیمی جوان در مسابقات حضور یافته است و این هفته مقابل مهمان خود سپاهان ایذه با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.

در دیگر بازی هفته ششم شلمچه نوین خرمشهر در مسجدسلیمان دست به کار بزرگی زد و با یک گل نفتون را  به آتش کشید.

در جدول رده بندی مسابقات: استقلال ملاثانی با ۱۵ امتیاز، فرهنگ رامهرمز، استقلال شوشتر، شیبان باوی، پرسپولیس ویس هر کدام با ۱۲ امتیاز و با تفاضل گل در رده اول تا پنجم قرار دارند.

نتایج کلی هفته ششم مسابقات:

(شاهین هندیجان ۱…شیبان باوی ۲)

(شاهین ماهشهر ۱…آنزان ایذه ۰)

(جنوب سوسنگرد ۵…استقلال مسجدسلیمان ۰)

(فرهنگ رامهرمز ۰…استقلال شوشتر ۰)

(پرسپولیس ویس ۲…استقلال حمیدیه ۰)

(نفتون مسجدسلیمان ۰…شلمچه نوین ۱)

(میلاد دزفول ۲…سپاهان ایذه ۲)

(استقلال رامهرمز ۱ ……..استقلال ملاثانی۰)

گزارش از یونس عبادی