امام جمعه خرمشهر: عاملان اختلاس به مردم معرفی شوند

خورنا : حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی در خطبه نماز جمعه امروز در مسجد جامع این شهر اظهار داشت:  اختلاس۳ هزار میلیارد تومانی کار یک شخص عادی نیست بلکه افرادی در پشت پرده هستند که به جاهای مختلف وصل‌اند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه قضایی باید با دقت جزئیات اختلاس را ریشه‌یابی کنند و چشم فتنه اقتصادی را با خشکاندن ریشه متخلفان در ملاءعام  کور کنند.
امام جمعه خرمشهر افزود: مسئولان دستگاه قضایی باید عاملان این اختلاس بزرگ را محاکمه کنند و به سزای عمل کثیف‌شان برسانند.
وی ادامه داد: با احتساب این میزان پول و تقسیم آن به تمام جمعیت کشور به هر شهروند ایرانی چهار میلیون تومان می‌رسد.
موسوی با خطاب به نماز گزاران تصریح کرد: مردم آگاه و هوشیار باشید مقداری از این میزان پول متاسفانه از استانی که یکی از استان‌های محروم که همان خوزستان است، بوده است.
وی در ادامه به مشکلات بیکاری جوانان منطقه اشاره کرد و گفت: رسالت مردم این مرز و بوم فراهم کردن اشتغال برای خود و جوانان است.
امام جمعه خرمشهر با اشاره به ظرفیت‌های ویژه کشاورزی در این شهر، اضافه کرد: مسئولان خرمشهری باید در راستای ارتقا و ایجاد فرهنگ کشاورزی بیش از پیش گام بردارند.
وی اظهار داشت: در روایات آمده که از آثار کار و تلاش، رنج و خستگی است اما بیکاری دائمی مایه فساد و تباهی انسان می‌شود.
موسوی خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های کشاورزی در راستای ایجاد اشتغال می‌توان بهره برد و با سامان‌دهی کشاورزی در منطقه می‌توانیم اشتغال پایدار ایجاد کنیم.
وی افزود: توجه به ظرفیت‌های بالقوه منطقه می‌تواند شهر را به سوی عمران و آبادانی هرچه بیشتر سوق دهد و این مسئله نیازمند همکاری همه جانبه مردم و مسئولان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *