وضعیت تنها بیمارستان شهر شایسته مردم ماهشهر نیست

خورنا: نافع آلبوغبیش، نائب رئیس شورای شهر ماهشهر گفت: تنها بیمارستان شهر با کمبود نیرو و امکانات مواجه است و از لحاظ بهداشتی مشکل دارد، این وضعیت بیمارستان به هیچ وجه شایسته مردم ماهشهر نیست.

به گزارش خورنا به نقل از ماهشهر امروز، آلبوغبیش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: یکی از نکات مهم در شهرستان وضعیت بهداشتی شهر می باشد و ما در این زمینه با مشکلات اساسی روبرو هستیم.

وی در ادامه گفت : ما انتظار داریم مسئولین بهداشتی چه در استان و حتی شهرستان نسبت به این مسئله عنایت بیشتری داشته باشند.

آلبوغبیش تصریح کرد: طی بازدیدی که از پایگاهای بهداشتی  در شهرستان داشتیم ، مشاهده شد  که این مراکز در وضعیت اسفناکی قرار  دارند . بعضی از آنها  داخل کوچه های بن بست قرار گرفته اند و این به هیچ وجه زینده یک شهر صنعتی نمی باشد.

نائب رییس شورای شهر تأکید کرد: ما انتظار داریم مسئولین امر توجه بیشتری به بهداشت این منطقه داشته باشند ، زیرا  بهداشت و سلامت لازمه ایجاد نشاط و پویایی یک جامعه می باشد .

نافع آلبوغبیش در خصوص وضعیت فاضلاب شهرستان اظهار داشت: متاسفانه شرکت آب وفاضلاب خوزستان در زمینه ماهشهر مقداری کوتاهی داشته و وضعیت آب شرب با توجه به مراجعات و مکاتبات مردمی  وضعیت خوبی ندارد ما شاهد قطعی بیش از اندازه آب هستیم و وضعیت بهداشتی مطلوبی ندارد، از لحاظ وضعیت فاضلاب هم  اقداماتی انجام شده ولی متاسفانه در نقاط پراکنده رها شده است.

وی گفت: در حال حاضر  بودجه بسیار بالایی جهت احداث فاضلاب در سطح شهر داریم که امید می رود با پیگیری مدیران شرکت آب و فاضلاب استان ، گرفتگی فاضلاب در تمام نقاط شهر واقعا برطرف شود.