مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

تربیت‌بدنی و بهداشت در اولویت اول آموزش و پرورش استان خوزستان است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تربیت بدنی و بهداشت را از جمله اولویت‌های اول آموزش و پرورش استان خوزستان دانست و یادآوری کرد: ما اگر در این دو زمینه موفق نباشیم مطمئنا در زمینه‌های دیگر آموزشی هم به هیچ عنوان نخواهیم توانست به موفقیت دست پیدا کنیم.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در مراسم اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس سراسر استان خوزستان که امروز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ۹۷ در مجتمع ورزشی شهید باهنر اهواز برگزار شد محمد‌تقی‌زاده ضمن ابراز تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم گفت: فلسفه انسان‌ساز قیام عاشورا نه تنها منحصر به مکتب شیعه نیست بلکه در تمامی مکاتیب و مذاهب دنیا دارای تاثیر‌گذاری بوده است بطوریکه ماهاتما گاندی رهبر سیاسی و معنوی مردم هندوستان در برابر استعمار انگلستان در سخنرانی خود اعلام می‌کند که راه نجات مردم هندوستان از زیر یوغ استعمارگران تدوام حرکت امام حسین(ع) است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطر‌نشان کرد: ما اگر بخواهیم دارای سرزمین موفقی باشیم باید به نحو احسن از تمامی منابع دینی، اجتماعی و تاریخی خود بهرمنده شویم تا در نهایت بتوانیم موجبات کاهش روز‌افزون بیشتر معضلات اجتماعی را در سطح جامعه فراهم کنیم.

وی تربیت بدنی و بهداشت را از جمله اولویت‌های اول آموزش و پرورش استان خوزستان دانست و یادآوری کرد: ما اگر در این دو زمینه موفق نباشیم مطمئنا در زمینه‌های دیگر آموزشی هم به هیچ عنوان نخواهیم توانست به موفقیت دست پیدا کنیم.

تقی‌زاده با بیان اینکه در بحث سلامت و تربیت‌بدنی باید به مدارس دخترانه استان توجه ویژه‌ای داشته باشیم اظهار کرد: از آنجایی که دختران امروز در واقع مادران فردای جامعه خواهند بود لذا ما باید به طور جدی به بحث دختران دانش‌آموزان که امروزه بیش از نیمی از جمعیت دانش‌آموزی استان را تشکیل می‌دهند توجه اساسی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان ضمن اشاره به اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس مناطق کم‌برخوردار استان خوزستان از تلاشهای معاونت تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم کاروان تجهیزات بهداشتی و ورزشی آموزش و پرورش استان خوزستان به ارزش ریالی نزدیک به ۹ میلیارد تومان در قالب ۲۹ خودروی سبک و سنگین به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام شد.