رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت برگزار می‌شود

خرونا- احسان کریمپور اظهار کرد: رزمایش سراسری اقتدار عاشورای بسیج سپاهیان حضرت محمد رسوال‌الله(ص) روز ۲۵ شهریور ماه در سطح شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و با شعار محوری، وحدت ایستادگی و پیشرفت برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه اندیمشک گفت: این رزمایش با هدف آمادگی و عزم راسخ بسیج، برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن و صیانت بسیج از مردم و نقش منحصربه فرد بسیج در تحقق امنیت مردم پایه و تبیین کارنامه و دستاوردهای کلان و امیدآفرین ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: تبیین منویات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اینکه جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد مبتنی بر بازدارندگی همه جانبه و مردم پایه بسیج از جمله محورهای تبیینی این رزمایش است.

کریمپور بیان کرد: این رزمایش با فراخوان، تجمع، اردوکشی و ستون کشی در سطح شهرستان و استقرار در پادگان دوکوهه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تبیین لزوم حضور مردم و بسیج در صحنه‌های حساس به عنوان حافظان اقتدار، امنیت، آرامش عمومی و ظرفیت نظام برای مهار قطعی ناآرامی‌ها و مرزبندی معترضان با آشوبگران ضد انقلاب، از اهداف این رزمایش است.

فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: همچنین همزمان با اجرای رزمایش سپاه شهرستان اندیمشک با استفاده از گروه‌های جهادی و اقشار برای اجرای اقدامات فرهنگی در برخی نقاط شهرستان ساماندهی و اعزام می‌شود.

کریمپور گفت: این اقدامات در نقاط حاشیه‌نشین شهرستان و برای نقاط کم برخوردار شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/