بیانیه ی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خرمشهر نسبت به عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند در تعامل با رسانه های مستقل

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب شهرستان خرمشهر با صدور بیانیه ای نسبت به عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند واکنش نشان داد

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

بیانیه ی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خرمشهر نسبت به عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند در تعامل با رسانه های مستقل

 

تعامل با رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی، وظیفه ذاتی هر سازمان و ارگان و شخصیت حقوقی در هر منصبی است. ازآنجا که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم ولی نعمت هر مقام و منصبی هستند و مشروعیت هر مسئولی در گرو رضایت و پذیرش مستقیم یا غیر مستقیم مردم است، پاسخگویی به ولی نعمتان نیز در اولویت پذیرش هر منصبی ست.

سازمان منطقه آزاد اروند نیز از این قاعده مستثنی نبوده و موظف به پاسخگویی نسبت به مسئولیت و عملکرد خود به رسانه ها و افکار عمومی است. وظیفه ای که نه تنها به خوبی انجام نشده که باعث انزوای رسانه ای و مهجوریت آن ، در افکار عمومی منطقه شده است. شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خرمشهر بعنوان حامیان ملت و همفکران دولت ضمن اعلام موضع صریح دربرابر این عملکرد ضعیف سازمان منطقه آزاد اروند، خواهان تغییر رویه ی این سازمان در تعامل با مردم ، افکار عمومی و رسانه های مستقل و منتقد است.

سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان مسئول اصلی توسعه خرمشهر و آبادان و مینوشهر موظف به پاسخگویی به حق و حقوق مردم این دوشهر است. است. این سازمان علیرغم ادعای مدیران ارشدش برای حمایت و تعامل باحامیان دولت در خرمشهر و آبادان، هیچگونه تعامل قابل توجهی نداشته است. شورای هماهنگی اصلاح طلبان خرمشهر با اعتقاد به گردش آزاد اطلاعات و شفاف سازی و لزوم احترام به شعور افکار عمومی، رسانه و اصحاب رسانه ی خرمشهر و آبادان ، سازمان منطقه آزاد اروند را موظف به پاسخگویی و شفاف سازی از عملکرد خود میداند و انتظار میرود روابط عمومی این سازمان نسبت به تعدیل رویه ی خود اقدام عاجل کند.

۲۰شهریور ۹۷
شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خرمشهر