خورنا هفت ساله شد

به گزارش خورنا، آئین گرامی داشت هفتیمن سال روز تاسیس پایگاه خبری خورنا با حضور خبرنگاران و اعضای هئیت تحریریه در کتابخانه ملی ایران شهرستان اهواز، برگزار شد.

علی چاروسایی در این آئین و با اشاره به تاسیس و آغاز فعالیت خورنا در عرصه اطلاع رسانی و بیان ظرفیت های مختلف استان خوزستان، اظهار کرد: اولویت خورنا توجه به توسعه استان و پوشش و انعکاس اخبار شهرهای مختلف خوزستان و بیان ظرفیت های مختلف این استان و رفع محرومیت های آن است.

وی با اشاره به این که خورنا امروز پر مخاطب ترین رسانه استان خوزستان است، ادامه داد: خورنا و مجموعه خبری آن با تاکید بر تامین نیازهای شهروندان و لزوم پاسخگوی مسئولین پای بر عرصه اطلاع رسانی گذاشته و در این عرصه، توفیقات گسترده ای را به دست آورده است.

مدیر مسئول پایگاه خبری خورنا، خاطر نشان کرد: به همین جهت و با پایان جشن هفت سالگی خورنا و در سال روز تاسیس این رسانه، ویزه برنامه های مختلفی در جهت توسعه فعالیت و تاثیر گذاری هر چه بیشتر آن در استان و کشور طراحی و به اجرا می رسد.

چاروسایی با بیان این که توسعه آموزش به خبرنگاران و ایجاد ارتباط مناسب به مخاطبین از جمله ویژه برنامه های امسال خورنا است، عنوان کرد: امسال و با هدف توسعه همه جانبه مقوله اطلاع رسانی در استان خوزستان و توسعه انتشار اخبار و بهبود عرصه اطلاع رسانی در پایگاه خبری خورنا، پیگیری و اقدامات جدی و مهمی آغاز و به اجرا می رسد.

به گزارش خورنا، در این آئین ویژه، ضمن تقدیر از خبرنگاران این رسانه و برگزاری کارگاه آموزشی جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی توسط بهزاد رزمگیر مدرس دوره های کسب و کار الکترونیک، شاهرخ حسنی از بندرماهشهر به عنوان بهترین سرپرست خبری خورنا و کانال خورنا خبری در امیدیه بهترین کانال شهرستانی این رسانه معرفی و از زحمات نارنین مهرابی به عنوان سردبیر، اسداله ترحم خبرنگار پایگاه خبری خورنا در شهرستان امیدیه، محمد عتیقی به عنوان پشتیبان الکترونیک پایگاه خبری خورنا و هم چنین احمد رضا رستمی، سید هادی آرامی، فرشاد آل ناصر و باقر گل فر به عنوان تلاش گران برتر خورنا در سال گذشته، تقدیر گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *