راهیابی دانش آموزان بهبهانی به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی

خورنا | پدرام کسائی: مدیر آموزش و پرورش بهبهان خبر داد: ۵ طرح برتر دانش آموزان بهبهانی به مرحله کشوری بیستمین جشنواره جوان خوارزمی راه یافت.

عبدی پور با اشاره به حضور دانش آموزان و معلمان توانمند بهبهانی در عرصه های مختلف علمی و تربیتی افزود: ۵ طرح دانش آموزان دبیرستان های دخترانه و پسرانه شهرستان بهبهان پس از داوری مرحله منطقه ای و استانی به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی راه پیدا کرد.

وی اظهار کرد: طرح های دانش آموزان امیر حسین عالیان و محمد اصولیان از دبیرستان طلایه داران شهید ناصری، دانیال قنواتی بهبهانی از دبیرستان شاهد باقرالعلوم(ع)، زهرا قنبری از دبیرستان فرهیختگان و مهدیه رضایی زارع از دبیرستان سمیه با همراهی استاد راهنما حجت الله معلمیان توانستند با افتخار به مرحله کشوری راه یابند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با تبریک کسب این موفقیت ارزنده به عوامل این مدارس و دانش آموزان برگزیده، در پایان گفت: موفقیت های چشمگیر دانش آموزان بهبهانی حاصل زحمات خانواده ها، مدیران، مربیان و دبیران سختکوش و ساعی این شهرستان است که شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.

گفتنی است، دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری بیستمین جشنواره جوان خوارزمی چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه جهت دفاع از طرح خود در دانشگاه شهید رجایی تهران حضور می یابند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *