استاندار خوزستان: پیگیر وضعیت انتصاب مدیران غیربومی و پروازی صنایع پتروشیمی خوزستان هستم

استاندار خوزستان گفت: استانداری استان خوزستان در حال پیگیری وضعیت انتصاب مدیران غیربومی و پروازی در استان خوزستان است تا بتوانیم جلوی انتصاب این مدیران غیربومی و پروازی را بگیریم.

غلامرضا شریعتی در مورد کمک پتروشیمی رازی به تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خوراک پتروشیمی رازی از مسجد سلیمان تهیه شده و مخازن خوراک آن نیز در مسجدسلیمان  است. البته یک مجموعه بزرگ در مسجدسلیمان فعل و انفعالاتی داشته که به واسطه آن خوراک به بندرماهشهر و پتروشیمی رازی ارسال می‌شود، بنابراین پتروشیمی رازی باید نسبت به مسجدسلیمان مسئولیت‌های اجتماعی را ارائه بدهد.

وی افزود: ما شاهد افتتاح پروژه‌های خیلی خوبی با حضور وزیر راه و شهرسازی بودیم که مجموع این پروژه‌ها در بندر به اندازه مجموع پروژه‌های کل استان بوده است و این نشان می‌دهد که استان خوزستان قابلیت‌های زیاد و خوبی دارد.

استاندار خوزستان بیان کرد: پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی شدند سبب ایجاد اشتغال و ارزش افزود و افزایش تولید ناخالص ملی شده است، البته ما هم مراقبت می‌کنیم که حداقل در قبال تسهیلات و حمایت‌ها برای  جوانان استان خوزستان اشتغال ایجاد شود.

وی در پایان با تاکید بر برکناری مدیران غیر بومی و پروازی خاطرنشان کرد: استانداری استان خوزستان در حال پیگیری وضعیت انتصاب مدیران غیربومی و پروازی در استان خوزستان بوده تا بتوانیم جلوی انتصاب این مدیران غیربومی و پروازی را بگیریم./تسنیم