افتتاح نمایشگاه خوشنویسی هنرمند بندرماهشهری در موزه رضا عباسی تهران 

کامیاب کردزنگنه|خورنا: مراسم افتتاحیه نمایشگاه افشین ابوعلی‌ هنرمند و خوشنویس بندرماهشهری درموزه رضاعباسی تهران‌ و با حضور اساتید مطرح کشوری از جمله استاد عباس اخوین چهره ماندگار عرصه خوشنویسی برگزار شد.

ابوعلی در گفتگو با خبرنگار خورنا درباره هدف خود از برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: هدف اصلی من از برگزاری این نمایشگاه ترویج و اشاعه ی هنر خوشنویسی است که به وسیله برپایی چنین نمایشگاه‌هایی جوانان را به سمت هنر اصیل و قدیمی که ریشه در فرهنگ و دین ما دارد، جلب می نماید و باعث بهبود هنر معاصر کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: دراین راستا برای رسیدن به موفقیت های بیشتر و بزرگ تر نیاز به حمایت مسئولین شهرستان وجود دارد که با ایجاد زیر ساخت های مناسب باعث رشد و ارتقا هنر شهرستان شوند.

ابوعلی در پایان تاکید کرد: متاسفانه بندرماهشهر با وجود اینکه یکی از قطب های اقتصادی کشور است، فاقد گالری و مکانی برای برگزاری نمایشگاه و همچنین تالاری با امکانات اولیه برای برپایی سمینارهای هنری می باشد و متاسفانه برای برپایی این نمایشگاه در تهران، مسئولین شهری هیچگونه حمایت مالی ازاینجانب به عمل نیاوردند.

گفتنی است در این مراسم شعری که توسط محمد سعید مفتخر از شاعران و خوشنویسان بندرماهشهر سروده و توسط افشین ابوعلی به رشته تحریر درامده است، بصورت یک تابلو نفیس به استاد اخوین اهدا شد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۱۲ شهریور شروع به کار کرده و تا ۱۶ شهریور ادامه خواهد یافت.