نماینده آنان نماینده تر است یا شما ضعیف ترید؟

خورنا – فرزاد شعبانی

یادداشتی به قلم شیخ میراحمد راشدی از سران عشایر خطاب به اقبال محمدیان نماینده مردم در مجلس

جناب آقای محمدیان به مناسبت عید سعید غدیر به این جانب تبریک فرمودید من واقعاً از این تبریک مکدر شده ام چون این عید به ابر مردی تعلق دارد که همّ و غمّش مردم بوده اند ولی متاسفانه شما به ضعیف ترین قشر جامعه کشاورزان رامشیر جفا روا داشته اید.

جناب محمدیان واقعا بین خود و خدا از وجدانت شرمنده نشده ای که طی این سه سال حتی یک بار با ما کشاورزانی که زندگی را از دست داده اند نشست نداشته اید؟

جناب آقای نماینده؛ رامشیر، هندیجان و ماهشهر چقدر با هم تفاوت و فاصله دارند؟ که بیمه کشاورزی کشاورزان هندیجان و ماهشهر با رامشیر این همه تفاوت داشته باشد آیا نماینده آنان نماینده تر است یا شما ضعیف ترید؟

آقای محمدیان خواهش میکنم صریح پاسخ دهید، آقای ناصری نماینده شادگان چگونه هرگونه که خواسته آب را برای شادگان برده ولی حدود بیش از ۲ ماه است که نخیلات ما تنها ۳ روز لب تر کردند!

جناب آقای محمدیان چرا شما در فکر کشاورزانی نیستید که مجوز برداشت آب را در دهه ۶۰ و قبل از آن اخذ کردند و اینک زمین های آن ها زیر شبکه است ولی شبکه قادر به تامین آب آنان نیست و چرا با سازمان آب رایزنی نمی کنید که حق این کشاورزان را تامین نماید؟

جناب آقای نماینده این ایام بحث سیاسی فراوان است ولی ما از شما در مجلس هیچ معجزه ای ندیده ایم . رک راست بفرمایید شما به تبعیّت از مقام معظم رهبری مخالف مذاکره با آمریکا هستید یا دوست دارید این تابو بشکند؟

جناب محمدیان ما از تلویزیون شاهد بودیم که شما هنگام سخنرانی ریاست محترم جمهور پیامک بازی می کردید آیا این وظیفه شماست یا اینکه باید به گفتار ریاست جمهور عنایت می فرمودید و صحیح را از سقیم برای ما مردم بازگو می کردید

جناب اقای محمدیان گویا در استیضاح یکی از وزرا حضرت عالی امضا نمودی و سپس امضای خود را پس گرفتید لذا این شائبه پیش آمده که آیا امضایت بخاطر حق بود یا پس گرفتنش بخاطر لابی و گرفتن امتیاز.

جناب نماینده قصد ما مردم تفتیش عقیده نیست ولی چون می خواهیم بدانیم که تفکر نماینده ما چیست و به کدام جناح متمایل است که بتوانیم با تشخیص موقعیت رای بدهیم از شما می پرسم شما اصواگرا و از جناح جبهه پایداری هستید یا خیر؟

و در پایان آقای نماینده لطفاً صریح پاسخ دهید به زعم و گمان شما، ریاست جمهوری آقای روحانی به نفع مردم است یا به زیان مردم؟