انصراف استقلال رامشیر از لیگ دسته دوم کشور

خورنا – فرزاد شعبانی

باتوجه به فرصت کم باقی‌مانده تا آغاز فصل جدید لیگ دسته دوی کشور شنیده‌ها از انصراف تیم استقلال رامشیر بدلیل مشکلات مالی حکایت می‌کند

مسئولان شهرستان از بدو تشکیل باشگاه استقلال رامشیر تا طی مراحل موفقیت، همواره از طریق رسانه‌ها و روزنامه‌ها قول مساعدت و همکاری به این باشگاه را داده بودند که بنظر می‌رسد تاکنون هیچکدام از این وعده‌ها عملی نشده است.

عدم حمایت مالی باشگاه استقلال، اکنون و در این برهه زمانی که چشم امید جوانان شهر به این تیم محبوب همشهری‌ست تبعات جبران ناپذیری را برای جامعه ورزشی شهرستان رقم خواهدزد. فرصتی که با تدبیر دلسوزانی همچون مدیرعامل فعلی باشگاه، با هزینه شخصی، طی سالیان طولانی و با مشقت بسیار بدست آمده اکنون می‌رود تا با بی‌توجهی مسئولان در یک منطقه زرخیز به حسرت تبدیل شود!

استقلال رامشیر تیمی که تاکنون با هزینه شخصی و احساس مسئولیت یک شهروند روزهای اوج خود را سپری می‌کند، اینک به مانند دیگر تیم‌ها و براساس روال مرسوم تیم‌های ورزشی به حمایت مسئولین و نهادهای گوناگون اعم از شرکت‌ها، شهرداری‌، سرمایه گذاران بومی و غیربومی و سایر فرصت‌شناسان دیگر نیاز دارد تا همچنان بدرخشد.

#خورنا-رامشیر بزودی طی یک مصاحبه، همشهریان را در جریان جزئیات این تصمیم قرار خواهدداد.