استقلال رامشیر قول مساعدت گرفت

خورنا – فرزاد رامشیر

مدیرعامل باشگاه استقلال رامشیر: انصراف در دستور کار نیست؛قول مساعدت گرفتیم

مهدی نوذری مدیرعامل باشگاه استقلال رامشیر در مصاحبه ای کوتاه با خورنا رامشیر اعلام کرد: با پیگیری‌های فوری و همه جانبه، راه برای ادامه حضور استقلال رامشیر در رقابت های لیگ ۲ همچنان باز ماند.

وی ضمن تقدیر از ابراز احساسات شهروندان و هواداران که در بزنگاه ها همیشه به یاری و هواداری تیم شهر خود پرداخته اند گفت: آقای محمدیان نماینده محترم شهرستان رامشیر به محض اطلاع از حواشی پیش آمده، طی تماسی هرگونه توقف در روند رو به رشد تیم را غیرقابل قبول دانسته و خبر از اختصاص هزینه مخارج اولیه تیم و نیز پیگیری کشوری حضور مقتدرانه تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم داد.

نوذری افزود: از سوی دیگر جناب افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و سیدمجید حسینی فرماندار پرتلاش رامشیر نیز قول تلاش برای جذب اعتبار و پیگیری تقسیط هزینه ها و حق ورودی برای استقلال رامشیر را دادند.

نوذری در پایان از همه هواداران خواست تا این حمایت ها را به فال نیک گرفته و ضمن حفظ آرامش و یکپارچگی از هرگونه اقدامی که به اعتبار و روند روبه رشد ورزش رامشیر صدمه بزند دوری کنند.

#خورنا_رامشیر نیز در جهت حمایت از حقوق شهروندان، هرگونه اقدامی که موجب ادامه امید و شادابی مردم رامشیر شود را ارج نهاده و دست هر مسئولی که به کمک نماینده فوتبالی رامشیر بشتابد را در قامت نماینده،فرماندار، و یا هر مسئول دیگری-فارغ از جناح‌بندی های معمول- به گرمی میفشارد؛