مسئولین به موضوع بازار و اتحادیه‌ها جدی‌تر ورود کنند

خورنا- حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک، اظهار کرد: آمار‌های ازدواج و طلاق در مقایسه با آموزه‌های دینی نگران کننده است.

وی با بیان اینکه نباید آمار‌های ازدواج و طلاق ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کرد، افزود: طلاق‌های افزایش یافته در جامعه را عده‌ای به مشکلات اقتصادی گره زده‌ اما با می‌بینیم در قشر مرفه این طلاق‌ها بیشتر است و این ادعا رد می شود.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به جنگی که در فضای مجازی و فضای حقیقی شکل گرفته، عنوان کرد: تا مقداری که باورهای دینی در خانواده حاکم است، بنیان خانواده نیز مستحکم‌تر است.

وی بیان کرد: پرواز و رونمایی از جنگنده کوثر موجب غرور ایرانیان شد و نشان داد اگر به جوانانمان اعتماد کنیم و اعتقاد داشته باشیم تمامی مشکلات حل خواهد و توفیقات بزرگی را خواهیم داشت.

حسینی نوری با اشاره طرح سوال مجلس از رئیس جمهور، گفت: این طرح سوال و حضور رییس جمهور در مجلس برای پاسخگویی، نشان از عزم قاطع و کامل مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات عمومی دارد.

وی افزود: آنچه که مهم است که بدنه و تیم اقتصادی دولت یک ترمیم و جهشی را باید در خود داشته باشد که بتواند اوضاع اقتصادی را بهبود ببخشد.

امام جمعه اندیمشک، عنوان کرد: عمده مشکلات کشور از حجم بالای نقدینگی در کشور است، که به تعبیر رهبرانقلاب این نقدینگی مانند یک بهمن است؛ پس باید مجلس باید تصویب قوانینی توان هدایت این نقدینگی به سمت تولید را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنبلی اداری در کشور احساس می‌شود، بیان کرد: رفتن مسئولین در بین مردم، در بین بازاریان و در نقاط دورافتاده شهر و کشور، موجب کاهش فشار و بار روانی در بین مردم است.

حسینی نوری گفت: با جلساتی که با ناحیه مقاومت بسیج و بسیج اصناف داشتم، اعلام آمادگی کردند که در صورت کمبود نیرو در ادارات مربوطه بازار، به آنجا نیرو اعزام کنند.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های مربوط به بازار باید نرخ‌نامه‌ها را ارائه دهند، افزود: از مسئولین شهرستان توقع داریم، برای مسئله بازار و کم‌کاری اتحادیه‌ها به صورت جدی ورود کنند‌.

انتهای پیام/