۳ کشته و ۲ مصدوم در سوانح جاده‌ای خوزستان

خورنا- رضا دولتشاهی دقایقی اهواز، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حوادث رانندگی در محورهای استان خوزستان سه کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

وی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره تصادف در محور “اهواز – اندیمشک” و “بهبهان – زیدون” ، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد، در محور “اهواز – اندیمشک” روستای “سیدیه” یک خودروی پژو پارس به دلیل انحراف به چپ با یکدستگاه موتورسیکلت تصادف کرده که ۲ نفر به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده و یک مصدوم دیگر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

دولتشاهی ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر که در محور «بهبهان – زیدون» رخ داد ، یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون شده که در این رابطه یک نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

رئیس پلیس راه استان خوزستان در پایان با بیان اینکه رعایت قوانین و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد، از رانندگان خواست، با پرهیز از هرگونه تخلف حین رانندگی سفری ایمن و خوشی را برای خود و هم‌سفران مهیا کنند.

انتهای پیام/