تشییع پیکر مطهر شهید خلبان کرمانشاهی

خورنا- پیکر مطهر شهید سرهنگ خلبان منوچهر فتاحی که چهارم مردادماه در سانحه سقوط جنگنده اف ۵ در باند پایگاه چهارم شکاری دزفول به شهادت رسید امروز در کرمانشاه تشییع شد.

این شهید خلبان متولد دشت دیره گیلانغرب است که در سن ۲۰ سالگی وارد دانشگاه هوایی شد و بعد از فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه و انتخابش به عنوان خلبان شکاری، ادامه فعالیت خود را در شهرهای تبریز و دزفول گذراند.

این شهید والامقام سالها به عنوان استاد خلبان، شاگردان زیادی را برای ارتش جمهوری اسلامی ایران تربیت کرد. وی همچنین سالها به عنوان خلبان تست هواپیمای اف-۵ خدمات شایانی ارائه داد.

امروز فضای شهر کرمانشاه با تشییع پیکر پاک این شهید خلبان که پرواز ابدی‌اش را چند روز پیش به مقصد بهشت انجام داد حال و هوای دیگری داشت، در کنار حضور پرشور نظامی‌هایی که برای ادای احترام به همکار شهیدشان آمده بودند مردم عادی و خانواده‌های شهدای مدافع حرم، طلبه‌ها و روحانیون، همه و همه آمده بودند تا با آرمان‌های شهدا تجدید بیعتی دوباره داشته باشند.

عطر معنویت شهید و شهادت در فضای شهر پراکنده شده بود و مویه‌های مادران شهید در همدردی با خانواده این شهید والامقام هم به دلها چنگ می‌انداخت و هر دیده ای را پر از اشک می‌کرد.

امروز همه آنهایی که دستی بر تابوت این شهید داشتند و یا در انبوه جمعیت مشایعت کننده غرق بودند همه از این شهید انتظار دستگیری داشتند برای رهایی از تعلقات دنیا و ادامه راه شهدا …

انتهای پیام/