۲ باخت و یک برد دختران بسکتبالیست قم در دزفول

خورنا- مرتضی سخایی اظهار کرد: تیم بسکتبال دختران رده سنی امید استان قم که برای حضور در مسابقات بسکتبال امیدهای کشور در سطح B به دزفول سفر کرده است تا میانه راه صاحب ۲ برد و یک شکست شده است.

وی افزود: تیم بسکتبال دختران قم در رده سنی امید، در اولین مسابقه خود برابر خوزستان موفق شد ۴۳ بر ۳۸ برنده شده و پیروزی ارزشمندی کسب کند اما در دومین مسابقه برابر بوشهر ۴۰ بر ۶۴ نتیجه را واگذار کرد.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: سومین مسابقه تیم بسکتبال دختران قم برابر ایلام به انجام رسید و در این بازی، بسکتبالیست‌های قمی موفق شدند ۵۹ بر ۴۱ پیروز از میدان خارج شده و در جدول ۵ امتیازی شوند.

سخایی بیان داشت: تیم بسکتبال رده سنی امید قم ۲ بازی دیگر در پیش دارد و صرف نظر از هر نتیجه‌ای که به دست بیاید، عملکرد دختران بسکتبال قم را مثبت ارزیابی می‌کنیم ضمن این که سایر تیم‌های پایه بسکتبال دختران قم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:: فاطمه عسگری، راحیل کرمی، فاطمه سادات خلیلی، سحر واشیان، مائده جبالی فر، فاطمه کریمی نیا، ملیحه فراهانی، سنا زارعی، شیما قنبری، نسیم حیدری، حدیث کریمی و سارا میلادی با مربیگری زهرا گلی و سرپرستی زینب جعفری اعضای تیم بسکتبال قم در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/