امام جمعه موقت بهبهان: ایمان و اعتقاد به هدف رمز موفقیت رزمندگان بود

خورنا : حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی دهموردی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در جمع نمازگزاران ضمن تاکید بر رعایت شئونات فرهنگی و اسلامی در برنامه‌های ورزشی در راستای منش پهلوانی است به فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن ملت ایران تمام ابر قدرت‌ها بودند که در جنگ سه رکن اطلاعات و عملیات، نیروی انسانی و لجستیک را که از عوامل مهم در موفقیت هستند داشتند، اما رکن دیگری که ملت ایران را سربلند کرد ایمان و اعتقاد به هدف بود.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران رزمایش حریم ولایت که توسط نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال غرب کشور برگزار شد، تصریح کرد: دکترین نظام جمهوری اسلامی دفاعی بوده و قصد تعرض به خاک هیچ کشوری را ندارد اما اگر هر دشمنی با هر قوای نظامی قصد کوچک‌ترین تعرضی به خاک میهن اسلام ما را داشته باشد قبل از شلیک دشمن، ملت ایران اسلامی و نیروهای مسلح آن دست آن دشمن را از بازو قطع خواهند کرد.
موسوی دهموردی در ادامه به تسخیر سفارت اسرائیل توسط مردم مصر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی با تسخیر لانه جاسوسی آن توسط ملت مسلمان و قهرمان مصر بار دیگر تحقیر شده و شمارش معکوس برای از بین رفتن کامل این رژیم آغاز شد.
امام جمعه موقت بهبهان اذعان داشت: اگر تا دیروز اسرائیل شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد امروز باید شعار پا به فرار از نیل را سر دهد.
وی در پایان از زحمات و خدمات برجسته حجت الاسلام والمسلمین شکرالله سلیمانی در طول هفت سال حضور وی به عنوان امام جمعه بهبهان و حضور در شورای فرهنگ عمومی، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری همایش های کشوری و استانی برای نهضت‌های برجسته علوم دینی در منطقه و این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.