فاز دوم چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک با اعتبار ۴۵۰میلیارد ریال کلنگ زنی شد

خورنا- در ششمن روز از هفته دولت با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام و امام جمعه و فرماندار دهلران و جمعی از مسئولان استانی و مسئولان محلی ۴۴ پروژه عمرانی،اقتصادی،خدماتی، بهداشتی،آموزشی وگردشگری در شهرستان مرزی دهلران بهره برداری و کلنگ زنی شد.

معاون عمرانی استاندار با تبریک هفته دولت گفت: در هفته دولت ۲۷۱ پروژه و طرح عمرانی در استان با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی می شود که سهم دهلران از این تعداد ۴۴ پروژه است.

احمد کرمی افزود: برای بزرگراه ایلام به مهران و مهران به دهلران و دهلران به اندیمشک هم شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

فرماندار دهلران گفت: از این ۴۴ پروژه ۳۹ پروژه بهره برداری و ۵ پروژه نیز کلنگ زنی که برای آنها ۵۷۱ میلیار ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

حسینعلی موسوی گفت: کلنگ زنی فاز دوم چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک با اعتبار ۴۵۰میلیارد ریال،پروژه های عمران شهری با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال و حفر چهار حلقه آب شرب با بیش از ۲۰ میلیارد ریال و مجتمع آب روستایی از مهمترین این پروژه ها هستند.

در سفر معاون عمرانی استاندار ایلام به دهلران به صورت نمادین دبستان دو کلاسه مازعبدلی، مجتمع آبرسانی روستای وحدت و انقلاب و سیتم تله متری آب شهری و پروژه های عمران شهر دهلران افتتاح و کلنگ فاز دوم چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک و حفر چهار حلقه اب شرب شهری به زمینه زده شد.