طرح اصلاح شبکه فاضلاب کوی شهدا اندیمشک کلنگ زنی شد

خورنا- پیمان جهانگیری ، اظهار داشت: با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی در هفته دولت، چندین طرح عمرانی واشتغال زا در شهرستان اندیمشک کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

وی با بیان این که یکی از این طرح‌ها آغاز عملیات اجرایی طرح اصلاح شبکه فاضلاب کوی شهدای شهر اندیمشک است، اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح، چهار هزار و ۱۰۰ اشتراک آب در اختیار شهروندان کوی شهدا اندیمشک قرارگرفته و شبکه توزیع آب این منطقه، نوسازی می‌شود.

فرماندار اندیمشک با اشاره به قدمت شبکه توزیع آب کوی شهدا، توجه به حفظ منابع آبی و تأمین رضایت شهروندان از جمله اهداف این طرح دانست و افزود: اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای طرح اصلاح فاضلاب کوی شهدا، بیش از ۴۲ میلیارد ریال است.

وی با بیان این که هم چنین عملیات اجرای کندروی کمربندی شرق اندیمشک نیز در هفته دولت آغاز می‌گردد، گفت: با اجرای این طرح معابر شهری و مسیرهای ارتباطی برون شهری اندیمشک زیبا سازی و ایمن یافته و برخی مشکلات ترافیکی مناطق شهری اندیمشک نیز رفع می‌گردد.

جهانگیری بیان کرد: هم چنین بهره برداری از ۲ طرح کشاورزی شامل یک گلخانه مدرن هیدروپونیک و طرح آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی شهرستان، بهره برداری از میدان شهدای مدافع حرم و بهسازی معابر شهری، ۲ طرح اشتغال زایی و عمران شهرک‌های صنعتی و چندین عمرانی دیگر به مناسبت هفته دولت در شهرستان اندیمشک کلنگ زنی و افتتاح می‌شوند.

جهانگیری با اشاره به طرح عمرانی در حال اجرای شهرستان اندیمشک، خاطر نشان کرد: به زودی و با حضور برخی وزرا و مسئولین بنیاد برکت و مسئولان ملی و استانی و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، برخی طرح‌های شاخص بهداشتی و عمرانی شهرستان اندیمشک به بهره برداری کامل می‌رسد.

فرماندار اندیمشک با بیان این که مشکلات بیمارستان بخش الوار گرمسیری شهرستان نیز رفع شده است، افزود: بهره برداری از از چندین مدرسه در شهرستان، طرح‌های حوزه توزیع برق و روشنایی و آب رسانی در مناطق مختلف شهری و روستایی، افتتاح چند واحد خانه عالم، یک کارگاه بزرگ قالی بافی، گاز رسانی به بخش الوار گرمسیری و دیگر مناطق مختلف شهری و روستایی و توسعه خدمات مخابراتی شهرستان از جمله دیگر طرح‌های عمرانی شهرستان بوده که به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.

وی با بیان این که هم چنین اجرای بیش از ۵۶ طرح عمرانی حوزه عشایر و بیش از ۲۵ طرح عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان پیش بینی و یا تکمیل شده است، ادامه داد: به زودی و با حضور مسئولان وزارت بهداشت و درمان دومین بیمارستان اندیمشک کلنگ زنی و برخی طرح بهداشتی شهرستان از جمله اورژانس و درمانگاه بیمارستان امام علی(ع) و بیمارستان درمان بستر کوی لور اندیمشک به بهره برداری می‌رسند.