کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک در بهبهان

خورنا: فرمانده انتظامی بهبهان از کشف ۲۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سیدمحسن تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به فروش مواد مخدر در این شهرستان می‌کنند، موضوع را برای رسیدگی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: این ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی لازم، محل توزیع مواد مخدر را در یکی از محله‌های بهبهان شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، چهار نفر از توزیع‌کنندگان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهبهان تصریح کرد: پلیس در بازرسی از منزل متهم نیز مقدار ۲۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کرده و همه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته نیز در اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری و بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید مقدار ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شده و دو نفر در این ارتباط دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: بهبهان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در خوزستان و با توجه به اینکه گلوگاه این استان از جنوب شرق است، ورودی مواد مخدر از سمت شرق کشور به خوزستان بوده که با تلاش فراوان نیروهای پلیس منطقه، حجم قابل توجه‌ای از آنها کشف و ضبط می‌شود.