معاون فرماندار شادگان: تسهیلات اشتغال به معتادان بهبود یافته ارائه شود

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: مسئولان شهرستان شادگان باید با ایجاد زمینه‌های اشتغال در شهرستان ارائه تسهیلات در این خصوص را پیگیری کرده و در اختیار معتادان بهبود یافته قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی ظهر امروز در جلسه مبارزه با مواد مخدر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران اجرایی شهرستان باید با تعامل و هماهنگی مضاعف‌تر، بر حوزه مواد مخدر در شهرستان نظارت کنند.

وی افزود: مسئولان شهرستان شادگان باید با ایجاد زمینه‌های اشتغال در شهرستان ارائه تسهیلات در این خصوص را پیگیری کرده و در اختیار معتادان بهبود یافته قرار دهند.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: مهارت آموزی معتادان بهبود یافته در ایجاد انگیزه آنها برای شغل مناسب و زندگی جدید بسیار مؤثر و مطلوب است که این امر باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری اما مستعد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اجتماعی است.

سنواتی تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف متعالی در این زمینه باید راه‌های پیشگیری از اعتیاد را مدنظر قرار داد و این مهم جز با تعامل مضاعف مردم و مسئولان محقق نمی‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *