معاون بهره برداری شرکت آبفاروستایی خوزستان

بیش از ۶۰۰ روستای خوزستان از طریق تانکر سیار آبرسانی می‌شوند

معاون بهره برداری شرکت آبفاروستایی خوزستان هزینه‌های آبرسانی به روستاها را از طریق تانکرهای سیار بسیار بالا دانست و عنوان کرد: بیش از ۶۰۰ روستا در سطح استان خوزستان اکنون از طریق تانکر سیار آبرسانی می‌شوند

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در نشست خبری مدیران حوزه آبفای خوزستان که شامگاه سه‌شنبه ششم شهریور‌ماه ۹۷ در حاشیه سومین روز نمایشگاه هفته دولت در اهواز برگزار شد علیداد کیانی با بیان اینکه در استان خوزستان بیش از چهار هزار و ۱۵ روستا با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۵۰ هزار نفر وجود دارد اظهار کرد: تعداد دو هزار و ۹۲۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۹۳۰ هزار نفر در استان به صورت مستقیم از خدمات آب روستایی بهرمند می‌شوند.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفاروستایی خوزستان گفت: متاسفانه اثرات ناشی از خشکسالی‌‌های سالهای اخیر باعث شده است که امسال یکی از پرتنش‌ترین سالها در زمینه تأمین و توزیع آب روستایی باشد.

وی بیان کرد: علیرغم تلاشهای آب و برق خوزستان هنوز آب غدیر به روستاهای آبادان نرسیده است و در حال حاضر بیش از ۷۷ روستای آبادان روزانه از طریق ۴۰ تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.

کیانی در پایان هزینه‌های آبرسانی به روستاها را از طریق تانکرهای سیار بسیار بالا دانست و عنوان کرد: بیش از ۶۰۰ روستا در سطح استان خوزستان اکنون از طریق تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.