۳۰ پروژه بزرگ در بندرماهشهر کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار بندرماهشهر گفت: در سال جاری ۳۰ پروژه بزرگ از محل شورای راهبردی تعریف و کلنگ‌زنی خواهد شد. در هر پروژه حداقل ۵۰ نفر به کارگیری شده و اجرایی شدن این پروژه‌ها کمک خوبی به اشتغال خواهد کرد.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی صبح امروز در جلسه شورای اداری که به مناسبت هفته دولت در سالن آوینی برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ‌های نادرست زیادی در ادارات رسوخ کرده که باید سنت‌های حسنه و صحیح را جایگزین آن کنیم؛ چنین مراسماتی از سنت‌های حسنه بوده که فرماندار بندرماهشهر آن‌ها را پایه‌گذاری کرده است اما بهتر بود که در کنار مدیران از اشتغال آفرینان شهرستان دعوت به عمل آمده و از آنان تقدیر می‌شد زیرا این نقش آفرینان نقش مهمی را در شهرستان ایفا می‌کنند.

امام جمعه‌ بندرماهشهر افزود: ما در ۴۰ سال جمهوری اسلامی حرف‌های زیادی زدیم اما در عمل عقب هستیم. این نظام، نظام علوی بوده که به برکت خون شهدا تشکیل شده است. با توجه به وضعیت بد اقتصادی مدیران باید در انجام وظایف خود همت بیشتری داشته باشند.

محسن بیرانوند نیز در ادامه این مراسم با اشاره به مسکن مهر بندرماهشهر اظهار داشت: فرمانده سپاه منطقه سوم دریایی تمام تلاش خود را کرده تا کار مسکن مهر در هفته دولت به پایان برسد و باید از ایشان تقدیر به عمل آورد. ما در مسائل بین‌المللی مقتدر هستیم اما نباید از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم غافل شویم.

وی با اشاره به جلسه دیروز و گله‌مندی بزرگان عشایر افزود: در شرایط کنونی کشور تلاش مضاعف باید سرلوحه همه مدیران قرار بگیرد؛ مدیران نباید به مدیریت بخش خود کفایت کنند. کنترل بازار و قیمت گزاری کالاها یکی از دغدغه‌های بزرگان عشایر بوده که مسئولان مربوطه باید در این مسئله همتی مضاعف داشته باشند.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: بعضی از ادارات به میزان اعتبارات خود شناختی نداشته و به دنبال آن نرفته‌اند، فرمانداری موظف به پیگیری اعتبارات دیگر ادارات نبوده است. در سال ۹۵ در شورای راهبردی چندین پروژه وجود داشته که کسی آنها را پیگیری نکرده است.

وی گفت: توافقات خوبی با مجموعه صنعت صورت گرفته که در قالب پروژه‌های عمرانی انجام خواهد شد، در سال جاری ۳۰ پروژه بزرگ از محل شورای راهبردی تعریف و کلنگ‌زنی خواهد شد. در هر پروژه حداقل ۵۰ نفر به کارگیری شده و اجرایی شدن این پروژه‌ها کمک خوبی به اشتغال خواهد کرد. بندرماهشهر یک زمین بکر و آماده بوده که همه مسئولین باید تلاش کنند که بیشترین محصول را از این زمین برداشت کنند.

گفتتی است در پایان این مراسم از مدیران اداره‌های امور مالیاتی، آموزش و پرورش بندرامام، کمیته امداد بندرامام، آب و فاضلاب بندرامام، محیط زیست بندرماهشهر، برق بندرماهشهر، سازمان فنی و حرفه‌ای بندرماهشهر، جهاد کشاورزی بندرماهشهر، سازمان منابع طبیعی بندرماهشهر، میراث فرهنگی و گردشگری بندرماهشهر و سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان مدیران برتر شهرستان تقدیر به عمل آمد./تسنیم