تخریب اموال عمومی به دست ساختمان سازان

چشمان نابینای شهرداری بندرماهشهر

مدت هاست که ساختمان سازان در بندرماهشهر با آسیب زدن به زیر ساخت های شهری و تخریب معابر، به شهروندان زیان می رسانند.

عدم نظارت دقیق شهرداری منطقه دو و آسیب هایی که ساختمان سازان به معابر خیابان فرهنگسرای فردوسی و بلوار ملک شعرای بهار رسانده اند، باعث گلایه ی شهروندان شده است.

یک شهروند در گفتگو با خبرنگار خورنا گلایه اش رو اینگونه بیان میکند: ساختمان سازان در منطقه کویتی ها( خیابان ملک الشعرای بهار) و خیابان فرهنگسرای فردوسی هر کاری که دلشان بخواهد انجام می دهند. خیابان را به بهانه بتن ریزی می بندند، شب و روز برای شهروندان آلودگی صوتی ایجاد می کنند، در کوچه ها و خیابان ها گودال حفر می کنند و به آن را به حال خودش رها می کنند. در این میان، این شهروندان هستند که زیان می بینند.

علاوه بر این مشکلات، آسیب های زیست محیطی نیز شهروندان را در این منطقه تهدید می کند. دفع فاضلاب این ساختمان ها به جوی های دفع آب های سطحی یکی دیگر از معضلات این منطقه است که به نظر می رسد شهرداری بندرماهشهر در این مورد نیز نظارتی ندارد و برخوردی با ساختمان ساز ها انجام نمیدهد.

به نظر می رسد شهرداری بندرماهشهر باید نظارت خود را بر تخلف ساختمان سازان در سطح شهرستان افزایش دهد و علاوه بر تعیین جریمه مالی سنگین، ساختمان سازان متخلف را در سطح شهرستان با نصب بنر و اطلاعیه به شهروندان معرفی کند تا ساختمان سازان ملزم به رعایت قوانین شوند.

لازم به ذکر است که تصاویر پیوست شده بخشی از مشکلات بلوار ملک الشعرای بهار واقع در ناحیه ی صنعتی است که شهروندان توقع رسیدگی فوری شهرداری بندرماهشهر به این تخلفات را دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حیدری سلام خورنا بیگیری کنید چرا کوچه های منطقه فاز ۵ماهشهر را اسفالت نمی کنند