مظلومیت دولت تدبیر و امید در هفته دولت توسط مدیران هفتکلی /عدم همسوی مدیران ادارات هفتکل با سیاست های دولت

قادر سبحانی|خورنا_در دولت نخست رییس جمهوری روحانی به دلیل شرایط خاصی که دولت داشت، ناهمسویی های بسیاری را در دستگاه های اجرایی هفتکل، استان و کشور شاهد بودیم که بعضا مخالف سیاست های دولت تدبیر و امید بود.

انتصاب مدیران احمدی نژادی در دولت گذشته به هر بهانه ای که صورت گرفت، اینک که شخص احمدی نژاد کاملا به محاق رفته و به مرده سیاسی بدل شده است، محلی از اعراب ندارد، سیستم مدیریت شهرستان باید یکپارچه شود و حامیان واقعی دولت تدبیر و امید در راس کار قرار گیرند.

مدیری که حتی در اثنای انتخابات جرات یک کلمه دفاع را از دولت متبوعش نداشته و ندارد، مدیری که در ایام انتخابات سال گذشته در کانال ها و گروه های تلگرامی وستادهای رقیب روحانی سیر می کند و مدیری که در محافل خصوصی از احتمال پیروزی رقیب روحانی ابراز خرسندی می کند، باید جایش را به مدیران تازه نفس از بدنه دولت و اصلاح طلبان ،واجد شرایط بدهد؛ چراکه کسی که اعتقادی به این دولت ندارد، حتما در مجموعه تحت مدیریتش توسعه و اتفاقی رخ نخواهد داد.

یک اتفاق دیگر در حالی شکل گرفته است که در هیچ یک از دفاتر مدیران شهرستان هیچ عکسی از رییس جمهوری قانونی وجود ندارد. اگر به دولت قبل فلش بک زده شود این اقدام توسط همه مدیران وقت یک امر بدیهی بود

البته بودن یا نبودن عکس رییس جمهوری در دفتر کار شاید خیلی مهم نباشد، مهم بودن یا نبودن مدیرانی است که باور چندانی به سیاست های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دولت کنونی ندارند و مایه یاس و سرخوردگی حامیان دکتر روحانی در شهرستان محسوب می شوند.

از دوم تا هشتم شهریور ماه، هفته دولت نامگذاری شده است و اکنون که چهارمین روز ازهفته دولت در هفتکل سپری می شود هیچ از مدیران دولت تدبیر و امید در هفتکل تاکنون نه پلاکارد و نه مصاحبه ای از خدمات دولت در شهرستان نه نصب و به زبان آورده اند که این نشان دهنده عدم همسویی برخی از مدیران ادارات هفتکل با سیاست های دولت دارد و انتظار می رود با آمدن فرماندار پرانرژی و کاربلد کسی که از بدنه دولت و ارتباط تنگاتنگی با هیات دولت دارد در اولین اقدام خود نسبت به چیدمان مدیران همسو باسیاست دولت در شهرستان بازنگری نمایید تا بتواند بعنوان نماینده عالی دولت سیاست های دولت مبنی بر رفع محرومیت را اجرا نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *