تشریح برنامه های هفته دولت در امیدیه توسط فرماندار

اسداله ترحم / خورنا – فرماندار امیدیه گفت: برای افتتاح ۱۱ پروژه در قالب ۱۲ طرح روستایی و شهری بیش از ۱۹۳۶۷۳۰۰۰۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است که در طول هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان امیدیه، سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح هفته دولت را در شهرستان امیدیه تشریح کرد و گفت: نخستین روز از هفته دولت که مصادف با روز جمعه است همایش پیاده روی خانوادگی و حضور مسئولین و کارکنان دولت در نماز جمعه تدوین شده است.

وی افزود: در روز دوم از هفته دولت افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی دهیاران بخش مرکزی، آسفالت معابر روستاهای (حبابه، خیطالعماره، دونه و چاه سالم همچنین افتتاح پروژه ۱۴ کیلومتر خط تغذیه مارون تا بوستر امیدیه، افتتاح بخش جراحی زنان بیمارستان امام رضا(ع)، کلنگ زنی دو پروژه نیزارزدائی و احداث کانال در منطقه میانکوه و احداث زمین چمن مصنوعی روستای گدارچیتی از جمله برنامه های روز دوم می باشد.

فرماندار شهرستان امیدیه درادامه گفت: در سومین روز از هفته دولت دو پروژه کلنگ زنی خواهند شد و کار عملیاتی آنها آغاز میگردد که شامل اصلاح شبکه آب آشامیدنی منطقه علی آباد و شهرک شهید بهشتی شهر امیدیه و تکمیل و بازسازی شبکه فاضلاب و اجرای انشعابات خانگی سایتهای مسکن مهر می باشد.

سید رفیعی همچنین از افتتاح پنچ پروژه در بخش جایزان خبر داد و گفت : در جایزان پروژه اصلاح شبکه و توسعه و کاهش تلفات برق شهر جایزان و افتتاح محوطه سازی پارکینگ گلزار شهدای جایزان خواهیم داشت و در بخش عمران روستائی اعتبارات دهیاریها بهسازی و آسفالت معابر روستاههای اسلام آباد، قلعه حمود، ولی و روستای ده صفر خواهیم داشت.

در بخش کشاورزی هم احداث و بهسازی کانالهای کشاورزی روستای اسلام آباد و نهالکاری، آبیاری، مراقبت و نگهداری بیولوژیک آبخیز داری بخش جایزان افتتاح خواهد شد و فرماندار امیدیه در پنجمین روز هم از روند عملیاتی جاده جایزان به امیدیه بازدید خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در روز ششم همایش شهرک انرژی امیدیه و توسعه استانی برگزار خواهد شد.

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهداء از دیگر مراسم هفتمین روز هفته دولت در شهرستان امیدیه خواهد بود.

فرماندار امیدیه گفت: برای افتتاح از بیش از ۱۱ پروژه در قالب ۱۲ طرح روستایی و طرح شهری بیش از ۱۹۳۶۷۳۰۰۰۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است که در طول هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.