رئیس جدید شورای شهر چمران:

تکمیل پروژه‌های ناتمام اولویت شورای شهر چمران است

رئیس جدید شورای شهر چمران گفت: اولویت اصلی شورای شهر چمران تکمیل پروژه‌های ناتمام در این شهر است.

به گزارش خورنا، مجید سلطانی شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر چمران اظهار کرد: شورای پنجم چمران در طول یک سال گذشته با همدلی و اتحاد مثال‌زدنی مشغول خدمت‌رسانی به مردم بود و هیئت رئیسه سابق در این راه زحمات و تلاش‌های فراوانی به خرج دادند.

وی ادامه داد: تمام اعضای شورای شهر به اتفاق اصرار داشتند که هیئت رئیسه سابق در مسند خود باقی مانده و همچنان از تجربیات «صادق صباحی‌مقدم» به عنوان رئیس بهره ببرند اما وی با متانت و مناعت طبع از نامزد شدن برای ریاست مجدد انصراف داد.  ‌

رئیس جدید شورای اسلامی شهر چمران تصریح کرد: یک سال ابتدای عمر شورای شهر دوره بسیار سخت و پرچالش و پرحاشیه‌ای است اما صباحی‌مقدم با کدخدامنشی و تجربه بالا و بدون کم‌ترین حاشیه و به بهترین شکل ممکن مسائل را مدیریت کرد و طی این مدت همدلی و اتحاد بین اعضای شورا و شهرداری بی‌بدیل و مثال‌زدنی بود.

وی افزود: برای ریاست مجدد صباحی‌مقدم اصرارهای فراوانی کردیم اما نظر وی بر این بود که تجربه ریاست شورا تجربه‌ای است که همه اعضا باید از آن استفاده کنند و ترجیح داد فرد دیگری این منصب را بپذیرد که دوستان نیز اعتماد کرده و این مسئولیت را به بنده سپردند.

سلطانی متذکر شد: اولویت اصلی اینجانب ادامه روند موجود و استفاده از تجربیات پیشکسوتان شورا و همچنین اهالی فن و دانش خواهد بود. تکمیل پروژه‌های ناتمام و ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مصوب از اولویت‌های کاری شورای شهر چمران است.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر چمران در پایان گفت: در این راه دست یاری به سوی همه افراد صاحب‌نظر دراز می‌کنیم و قطعاً به هم‌فکری و هم‌اندیشی با همه اقشار مردم نیازمندیم. درب شورا به روی تمام مردم باز است و صاحبان فکر و اندیشه را برای یاری‌رسانی به مجموعه شورا و شهرداری دعوت می‌کنیم.