رئیس شورای شهر چمران:

حاشیه‌ها شورای شهر را از خدمت‌رسانی به مردم باز می‌دارد

رئیس شورای شهر چمران گفت: حاشیه‌ها شورای شهر را از خدمت‌رسانی به شهروندان باز می‌دارد.

به گزارش خورنا، صادق صباحی‌مقدم شامگاه سه شنبه در جلسه انتخابات هیأت رئیسه جدید شورای شهر چمران اظهار کرد: شورای شهر چمران در یک سال ابتدای عمر خود بدون حاشیه کار کرد و همه کمیسیون‌ها با تمام توان به خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان مشغول بودند.

وی افزود: در این یک سال شورای شهر و شهرداری نهایت تلاش خود را برای ایجاد رضایتمندی بین مردم به کار بردند و پروژه‌های عمرانی و خدماتی بسیار خوبی در شهر چمران آغاز شده و شهروندان در انتظار به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها هستند.

رئیس شورای شهر چمران خاطرنشان کرد: هیأت رئیسه جدید باید تلاش کند این روند را ادامه داده و هرگز وارد حواشی نشود چرا که حاشیه‌ها شورای شهر را از خدمت‌رسانی به مردم باز خواهد داشت. ریاست‌ها ماندگار نیست و هدف اصلی و نهایی باید خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند باشد.

وی به بخشی از معضلات اساسی شهر چمران اشاره کرد و گفت: مشکل و معضل اساسی این شهر بحث فاضلاب است که زمینه گلایه‌مندی و نارضایتی شهروندان را به وجود آورده و این موضوع نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

صباحی‌مقدم متذکر شد: مبالغ قبوض برق نیز دیگر مشکلی است که فشار زیادی به شهروندان وارد کرده و مسئولان سازمان برق باید به این موضوع رسیدگی و علت بالا بودن مبلغ قبوض برق در این شهر را مشخص کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر چمران در پایان اضافه کرد: از اصحاب رسانه که در طول یک سال گذشته حامی شورای شهر چمران بودند و اخبار مربوط به شهر را به نحو شایسته پوشش دادند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش خورنا، در پایان این جلسه «مجید سلطانی» با پنج رأی موافق به عنوان رئیس جدید شورای شهر چمران و «حیدر جوهری» نیز با پنج رأی موافق مجدد به عنوان نایب‌رئیس این شورا انتخاب شد.