احتمال کناره‌گیری جهان‌نژادیان آبادان از لیگ برتر فوتبال ساحلی

خورنا: مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان گفت: در صورت عدم حمایت مالی مسئولان احتمال کناره‌گیری این تیم آبادان از لیگ برتر فوتبال ساحلی وجود دارد.

عبدالله جهان‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص برنامه‌های این تیم برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اظهارکرد: به دلیل مشکلات فراوان مالی فعلاً برنامه‌ای برای رقابت‌های فصل آینده نداریم.

وی افزود: پنج سال با مشقت و سختی فراوان تیم را در لیگ برتر نگه‌ داشتیم و پس از یک سال غیبت مجدداً به سطح اول فوتبال ساحلی کشور بازگشتیم اما حضور در این رقابت‌ها کاری بسیار سخت است.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان ادامه داد: همه تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر دولتی هستند و هزینه‌های بسیار زیادی برای خرید بازیکن انجام می‌دهند.

جهان‌نژادیان تصریح‌کرد: این در حالی است که تیم جهان‌نژادیان با هزینه شخصی اداره می‌شود که پاسخ‌گوی هزینه‌های بسیار بالای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نیست.

وی اضافه‌کرد: در صورتی که اسپانسر مالی برای تیم جهان‌نژایان آبادان برای فصل آینده لیگ برتر پیدا نکنیم احتمالاً از حضور در رقابت‌های فصل آینده کنار می‌کشیم.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان خاطرنشان‌کرد: با توجه به اینکه تیم‌های دیگر با هزینه‌های فراوان بازیکنان و تدارک بسیار خوبی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر می‌کنند، در صورت عدم حمایت مالی این تیم شانسی برای رقابت با حریفان قدرتمند خود ندارد.

جهان‌نژادیان افزود: پس از صعود تیم به لیگ برتر و در روزهای اخیر اکثر مسئولان شهر بازگشت آبادان به سطح اول فوتبال ساحلی کشور را تبریک گفتند اما ما از آنها انتظار حمایت از نماینده فوتبال این شهر در رقابت‌های فوتبال ساحلی را داریم.

وی در خصوص مشکل زمین این تیم نیز گفت: خوشبختانه با همکاری پالایشگاه آبادان و پیگیری‌های رئیس هیئت فوتبال آبادان مشکل زمین فوتبال رفع شده است.