شهرداری بندرماهشهر به دلیل تصمیمات غلط داور نتیجه را واگذار کرد

شهرداری بندرماهشهر یکشنبه شب در استادیوم شهدا این شهرستان میزبان اکسین البرز بود که این بازی با تک گل دقیقه ۱۵ یاسر فیضی بازیکن اکسین البرز به پایان رسید.

 

داوود مهابادی در حاشیه بازی شهرداری بندرماهشهر با اکسین البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی شهرداری بندرماهشهر و اکسین البرز دو نیمه متفاوت داشته که در نیمه اول بازی برابر و نزدیک بوده و در نیمه دوم برتری مطلق نسیب شهرداری بندرماهشهر بوده است.

وی با اشاره به اتفاقات نیمه اول گفت: در نیمه اول توپ ما از طریق ضربات ایستگاهی به گل رفت که کمک داور ادعا داشت که افساید بوده در صورتی که اولا بازیکن ما در افساید قرار نداشته ، دوما اصلا توپ به بازیکن ما برخورد نکرده و طبق قانون فوتبال صحنه گل نیمه اول ما افساید نبوده است که متاسفانه داور آن را افساید اعلام کرد.

سرمربی تیم شهرداری بندرماهشهر بیان کرد: نظر آفساید داور برای گل ما و در کل این گونه تصمیمات می‌تواند زحمات یک تیم و شهر را از بین ببرد همان گونه که ما از این تصمیم آسیب خوردیم و شایستگی بازیکنان ما برد این بازی بوده است.

وی با اشاره به دو پنالتی گرفته نشده تیم شهرداری بندرماهشهر در نیمه دوم افزود: نیمه دوم بازی توپ در اختیار بازیکنان ما بود و دو صحنه مشکوک پنالتی وجود داشت که داور می‌توانست آنها را پنالتی اعلام کند اما نظر داور این بود که دو صحنه پنالتی نبوده است؛ یکی از این دو صحنه‌ها یقینا پنالتی بود که نیاز بود داور تصمیم بهتری در این خصوص بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روند بازی بازیکنان شهرداری باید هر چه زودتر بهتر شود تا بتوانیم علی‌رغم بازی هماهنگ‌تر ۳ امتیاز بازی‌ها را نیز بگیریم؛ سعی ما بر این است که ۳ امتیاز بازی دو هفته آینده را گرفته و به کورس مسابقات برگردیم، شهرداری بندرماهشهر باید به اندازه‌ای امتیاز بگیرد که در نیم فصل اول مقام ما تثبیت شده تا بتوانیم در نیم فصل دوم به بالای جدول صعود کنیم.

در پایان بازی طرفداران تیم شهرداری بندرماهشهر به دو صحنه پنالتی نیمه دوم اعتراض داشته و خواستار رسیدگی به تصمیم اشتباه داور از طریق کمیته نظارت بر داوران شدند./تسنیم