بازهم اشتباه داوری علیه تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری خورنا|از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته دوم این رقابتها در یک بازی،حساس تیم ها شهرداری بندر ماهشهر و اکسین البرز در ورزشگاه شهدا بندر ماهشهر به مصاف هم رفتند که درنهایت نتیجه بازی یک بر صفر به سود اکسین پایان یافت

در این بازی اشتباهات داوری به قدری زیاد بود که باعث ناراحتی بازیکنان وکادر فنی شهرداری بندر ماهشهرشده بود.

هر چند مهابادی آنقدر عصبانی بود که بعد از بازی حرفی در این باره نزد اما امروز و فردا باید منتظر اعتراض‌های او به نحوه قضاوت بازی تیمش مقابل اکسین البرز باشیم.

دریکی از صحنه حساس این بازی داور در نیمه دوم پنالتی صدرصد بر روی کاپیتان شهرداری رو نگرفت ودر صحنه دیگر هم اتفاق مشکوک به پنالتی بود که داور بازهم نادیده گرفت ،گل صحیح را کمک داور به اشتباه آفساید گرفت و سوت های اشتباه دیگر……

این اولین باری نیست که اشتباهات اثرگذار داوری علیه شهرداری بندر ماهشهررخ می‌دهد ،پارسال هم همین اشتباهات داوری علیه تیم شهرداری بود .

قطعا در سهوی بودن این اشتباهات جای شکی نیست ولی تداوم این اشتباهات آن‌هم در هفته‌های حساس لیگ یک تنها می‌تواند بر اعتبار خود جامعه‌ی داوری اثرگذار باشد که البته بازهم امیدواریم در بازی آینده‌ی شهرداری شاهد تکرار مکرر این اشتباهات نباشیم.

اما یک سوال وظیفه کمیته داوران و ریس کمیته داوران چه میباشد؟چرا بر کار داورهای خودت نظارت ندارند که حق یک تیم به راحتی خورده نشود….

وآیا نمی دانند که آینده سرمربی تیم و بازیکنان همگی به این برد و باخت ها بستگی دارد که به راحتی از سوت های حساس میگذرند و بی توجه میباشند…..

نباید فراموش کرد که در فصل گذشته هم تیم شهرداری خیلی بیشتر از آنکه از اشتباهات داوری سود برده باشد، چندین برابر متضرر شده است و امیدواریم که دوباره این اتفاق دراین فصل از رقابتها رخ ندهد.

گردآورنده:مهدی چاروسائی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *